گوگل سرویس استریم بازی Stadia را در ژانویه 2023 تعطیل می کند

سرویس استریم بازی Stadia

سرویس بازی دیجیتال گوگل Stadia که یکی از محصولات جاه طلبانه این شرکت به حساب می آمد در آستانه تعطیل شدن قرار دارد. این سرویس که در سال 2019 راه اندازی شد، در ماه های آینده، به طور دقیق، در 18 ژانویه 2023 از کار خواهد افتاد.

این اطلاعیه در زمانی منتشر می شود که شرکت به دنبال کاهش هزینه ها است. اعتقاد بر این است که یکی از دلایل  این تصمیم این است که انتظارات توسط این سرویس برآورده نشده است.

فیل هریسون، معاون گوگل در  پست وبلاگ  این خبر را اعلام کرد و گفت: “ما تصمیم سختی را برای بستن سرویس استریم Stadia خود گرفته ایم.”

گوگل می‌گوید که تمام خریدهای سخت‌افزار Stadia را که از طریق Google Store  و تمام خریدهای بازی و محتوایی که در فروشگاه Stadia انجام شده‌اند را بازپرداخت می‌کند. اکثر بازپرداخت‌ها تا اواسط ژانویه انجام می‌شوند و بازیکنان فقط تا 18 ژانویه برای بازی به کتابخانه بازی‌های خود دسترسی خواهند داشت.

گوگل اضافه می کند که به پشتیبانی از بازی در سایر زمینه ها و کمک به توسعه دهندگان در ساخت و توزیع بازی در Google Play و Play Games ادامه خواهد داد. فناوری توسعه‌یافته برای Stadia ممکن است در نهایت در سایر سرویس‌های Google مورد استفاده قرار گیرد.

سرویس استریم بازی Stadia برای رقابت با سایر سرویس‌های بازی، از جمله پخش ابری PlayStation Plus سونی، Luna آمازون و Xbox Cloud Gaming مایکروسافت راه اندازی شد.

برای مشاهده آخرین اخبار بازی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.