گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ را معرفی کرد

ساعت هوشمند گوگل

سرانجام گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان IO 2022 ساخت پیکسل واچ را تایید کرد اگر چه  مشخصات این ساعت هوشمند توسط گوگل افشا نشده اما مشخص است که این محصول در پاییز امسال همراه با پیکسل 7 معرفی و روانه بازار می شود.

بر اساس اطلاعاتی که شرکت گوگل در این کنفرانس به نمایش گذاشته است این ساعت از فولاد ضد زنگ بازیافتی ساخته شده و از طراحی گنبدی برای این محصول استفاده شده است.

تاج قابل چرخش در کنار پیکسل واچ نمایان است که قابلیت کلیک کردن دارد.یک دکمه نیز در بالای آن تعبیه شده است.

پیکسل واچ

بر روی این ساعت دو حفره بسیار کوچک وجود دارد که یکی زیر دکمه کروی و دیگری در بریدگی بلندگو در لبه سمت چپ قرار گرفته است.

این ساعت که اولین ساعت هوشمند گوگل است از طرح بند بی نهایت fitbit استفاده می کند که از یک چنگک  و دو حلقه ساخته شده است.همچنین گوگل اعلام کرد که در این ساعت هوشمند از رابط کاربری wear os بهبود یافته با قابلیت های ناوبری و نوتیفیکشن های بهبود یافته استفاده می شود.

همچنین می توان انتظار داشت در این ساعت هوشمندبرنامه هایی از جمله دستیار گوگل ، مپس ، کیف پول و fitbit  استفاده شود.

گوگل با بهره گیری از نرم افزار fitbit  در این ساعت هوشمند اطلاعاتی در مورد تناسب اندام کاربران را به اطلاع آنها می رساند.همچنین در پیکسل واچ از سنسور نظارت مداوم بر ضربان قلب و ردیابی خواب  استفاده شده است.با این تفاسیر گوگل تجربه کاملی از wear OS را ارائه می کند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هجده − هفت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.