گوشی Redmi 11 Pro شیائومی بزودی معرفی می شود

ردمی

ردمی درصدد بوده تا در تاریخ 6 سپتامبر از چند محصول میان رده و اقتصادی به نام ردمی A1 و ردمی 11 پرایم 5جی در هند رونمایی کند. در حالی که ما منتظر رونمایی این دو گوشی هستیم، گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت در حال کار روی گوشی هوشمند سری 11 دیگری با نام ردمی 11 پرو هم است. جزئیات این دستگاه چندان زیاد نیست اما احتمال دارد با یک گزینه میان رده رو به رو باشیم.

افشاگر صنعت  Mukul Sharma نام “Redmi 11 Pro” را در سورس کدهای MIUI کشف کرده است. انتظار می رود این دستگاه جدیدترین عضو خانواده ردمی 11 باشد. در حال حاضر تنها نام دستگاه مشخص است و امیدواریم اطلاعات تکمیلی به زودی افشا شود.

در همین حال، به مشخصات Redmi 11 Prime 5G که بزودی معرفی می شود، خواهیم پرداخت. یک میان رده دیگر از سری ردمی 11.

Redmi 11 Prime 5G با نمایشگر FHD+ که از نوع IPS LCD بوده و نرخ نوسازی 90 هرتزی ارائه می دهد از راه خواهد رسید. در بخش پردازشی، این گوشی هوشمند از چیپست مدیاتک Dimensity 700 با 6 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه خواهد شد.

تا جایی که به دوربین مربوط می شود، دستگاه از سیستم دوربین دوگانه در عقب برخوردار است که یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی با فلاش LED را دربرخواهد گرفت. دوربین سلفی نیز از نوع 5 مگاپیکسلی بوده و مشخصه مطلوبی تلقی می شود.

این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 18 واتی به فروش خواهد رسید. گذشته از آن به اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهد شد.

این محصول شیائومی با قیمت 200 دلاری عرضه خواهد شد و مشخص نیست علاوه بر هند در کدام مناطق به فروش خواهد رسید.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده + یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.