گوشی پیکسل مینی گوگل در آینده معرفی می شود

گوگل پیکسل

گوگل رویداد سالانه «ساخته شده توسط گوگل» خود را برای 6 اکتبر برنامه ریزی کرده است. این غول جستجو قبلاً در Google I/O 2022 تأیید کرده بود که سری پیکسل 7 و پیکسل واچ را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد. علاوه بر این دو سری محصول، این شرکت همچنین فاش کرده بود که در حال کار بر روی یک تبلت پیکسل است که برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شد. با این حال، هنوز رسما ورود یک پیکسل تاشو و مدل مینی پیکسل را تایید نکرده است.

به تازگی Digital Chat Station فاش کرد که گوگل قصد دارد گوشی کوچک پیکسل مینی را معرفی کند که در آینده رونمایی خواهد شد. این روزها شرکت های مختلفی هستند که به گوشی مینی روی آوردند و عجیب نیست که گوگل هم چنین باشد.

فاش کننده می گوید که این دستگاه با اسم رمز «نیلا» تحت توسعه قرار دارد. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط و طراحی عقب مانند ویزور است که در گوشی های سری پیکسل 6 و پیکسل 7 وجود دارد. متأسفانه، این تمام چیزی است که این افشاگر در مورد تلفن بیان داشت. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند بخشی از سری پیکسل 7 است یا خیر. بنابراین، ممکن است پیکسل 7 مینی نامیده شود یا خیر.

مهمتر از همه، افشاگر چینی بوده و معمولا درباره گوگل افشاها از کشورهای غربی صورت می گیرد. محصولات گوگل همچنین در پایگاه های داده رویت می شوند اما هنوز خبری از پیکسل مینی نیست. اگرچه سابقه Digital Chat Station در افشا اطلاعات بد نیست، اما نمی توان به طور حتم آن را تایید کرد و بیان داشت که گوگل حتما در ماه های آینده از یک پیکسل کوچک به نام پیکسل مینی رونمایی به عمل خواهد آورد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو + 10 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.