گوشی پوکو C50 به تازگی تاییدیه IMEI دریافت کرد

گوشی پوکو C50 به تازگی تاییدیه IMEI

ماه گذشته POCO گوشی هوشمند C40 را در بازار جهانی عرضه کرد و آن را به اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده JLQ تبدیل نمود. با این حال، دستگاه هرگز وارد هند نشد. اکنون، دستگاهی با نام POCO C50 در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است که به معرفی زودهنگام آن در آینده نزدیک اشاره دارد.

این گوشی هوشمند که توسط شیائومی UI شناسایی شده است، دارای شماره مدل 220733SPI خواهد بود. این شماره مدل قبلاً در پایگاه گواهی BIS رویت شده بود و احتمالاً یک Redmi A1 ری‌برند شده است که بازارهای دیگری عرضه خواهد شد. گزارش های قبلی اشاره کرده اند که Redmi A1 با هر دو برند Redmi و POCO در هند عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، هیمانشو تاندون، مدیرعامل POCO هند اخیراً فاش کرده است که POCO C40 در بازار هند عرضه نخواهد شد. هیمانشو در پاسخ به سوال یکی از کاربران گفت: “ما 5 سری را تغییر داده ایم. بنابراین نه C40.”

بیایید نگاهی به تمام اطلاعات موجود در Redmi A1 بیندازیم تا پیش درآمدی در مورد انتظاراتمان درباره گوشی POCO C50 داشته باشیم.

طبق فهرست اخیر Geekbench، گوشی Redmi A1 با چیپست چهار هسته ای مدیاتک  Helio A22 عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود. به غیر از آن، لیست FCC نشان می دهد که طول دستگاه 164.67 میلی متر و عرض آن 76.56 میلی متر است. این دستگاه از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می کند. سایر مشخصات این دستگاه هنوز در دست نیست.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا هفته‌های آینده منتظر ماند. برند چینی سخت در تلاش بوده دستگاه‌های هوشمند جذابی را معرفی کند و در بازار عرضه دارد. به هر حال جزئیات کافی نیست و باید منتظر ماند.

برای مشاهده اخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت + 18 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.