گوشی موتورولا E22 بزودی از راه می رسد

موتورولا

ظاهراً موتورولا قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند جدید عرضه کند. به نظر می رسد این مدل Moto E22 باشد که اخیراً در چندین وب سایت گواهی مانند NBTC، EEC و حتی WiFi Alliance مشاهده شده است.

مشاهده Moto E22  در سایت گواهی

مدل آینده گوشی هوشمند در این وب سایت های صدور گواهینامه مشاهده شد که شماره مدل XT2239-8 آن را فاش کرد. با توجه به این که دستگاهی از سری Moto E است، احتمالاً یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه نیز خواهد بود. علاوه بر این، فهرست‌های صدور گواهی آنلاین در چندین پلتفرم نیز اشاره می‌کنند که معرفی آن ممکن است در نزدیکی باشد، اگرچه در حال حاضر هیچ کلمه رسمی توسط خود شرکت به اشتراک گذاشته نشده است.

با نگاهی به برخی از این پایگاه ها، لیست NBTC نشان می دهد که Moto E22 از اتصالات شبکه GSM، WCDMA و LTE پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، لیست EEC روسیه هیچ اطلاعات مهمی در مورد این گوشی هوشمند جدید فاش نمی کند. در همین حال، لیست WiFi Alliance تنها تأیید می کند که این گوشی از اتصال WiFi دو بانده پشتیبانی کرده و همچنین تحت سیستم عامل اندروید 12 عمل خواهد کرد.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بود که از طریق این پایگاه‌های گواهی آنلاین فاش شد. بنابراین برای دانستن بیشتر باید منتظر اطلاعات یا درز جزئیات بیشتر باشیم. در حال حاضر، موتورولا مدل Moto E22s را اخیراً در اروپا عرضه کرد که با صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+و نرخ نوسازی  90 هرتز و سیستم دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی در عقب همراه بود. Moto E22s از یک چیپ  Helio G37 و یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

در هر صورت انتظار داریم طی هفته های آینده شرکت موتورولا محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات همیشگی پایان دهد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − سیزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.