گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate تاییدیه گرفت

گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate تاییدیه گرفت

به نظر می رسد که شرکت ایسوس قصد دارد در 19 سپتامبر دو گوشی گیمینگ جدید به نام های ROG Phone 6D Ultimate و ROG Phone 6D  را معرفی کند. مدل هایی که تفاوت چندانی با مدل اصلی نداشته و تنها چیپست جدید و از نوع مدیاتک دریافت خواهند کرد. البته مدل برتر این سری دارای سیستم کولینگ ارتقایافته بوده که تاکنون در مجموعه گوشی های گیمینگ ایسوس مشاهده نشد.

به تازگی پایگاه داده TENAA چین تاییدیه ای به گوشی ROG Phone 6D Ultimate  آینده داده و برخی مشخصات کلیدی آن فاش شده است. گفته می شود این اسمارتفون از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 پلاس قدرت گرفته و سیستم خنک کننده کارآمدی دارد که در کاربری سنگین موجب ثبات عملکرد گوشی می شود.

طبق تصاویر انتشاریافته، دستگاه تفاوتی در طراحی با مدل های اصلی نداشته و آنچه تغییر می کند سخت افزار است. مدل استاندارد این سری هم دارای همان پردازنده مدیاتک بوده و دو گزینه تفاوت چندانی ندارند. البته در عقب مدل آلتیمیت یک صفحه نمایش نورپردازی ROG وجود دارد که نوشته‌ای را هم نمایش می‌دهد اما مدل ساده چنین نمایشگری نداشته و تنها یک صفحه RGB ساده با لوگو ROG خواهد بود.

ROG Phone

سری ROG Phone 6D ایسوس در نزدیکی رونمایی قرار دارند و به عنوان پرچمداران برجسته گیمینگ ایسوس از راه خواهند رسید. اطلاعات بیشتری موجود نیست و اگر در باقی مشخصات مشابه نمونه های اصلی باشند انتظار داریم شاهد باتری 5 تا 6000 میلی آمپرساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، حافظه رم 16 تا 18 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 تا 512 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 12 یا 13 باشیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند تایوانی چه برنامه‌ای در سر داشته و چگونه دستگاه گیمینگی را بزودی معرفی خواهد کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 − پانزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.