گلکسی S23 می تواند دارای صفحه نمایش روشن فوق العاده و محافظت شیشه ای قوی تر باشد

گلکسی s22

سامسونگ به خاطر ارائه بهترین نمایشگرها با گوشی های پرچمدار خود شناخته می شود. این شرکت هر ساله رکورد جدیدی را برای روشنایی صفحه نمایش گوشی هوشمند و دقت رنگ به ثبت می رساند. اوایل سال جاری، این شرکت گلکسی S22+ و Galaxy S22 Ultra را با حداکثر روشنایی 1750 نیت و محافظ گوریلا گلس Victus+ روانه بازار کرد.

در سال آینده، با سری گلکسی S23، این شرکت می‌تواند حتی در روشنایی و محافظت از صفحه نمایش بهتر عمل کند.

Galaxy S23 Ultra می تواند حداکثر روشنایی صفحه نمایش را تا 2200 نیت داشته باشد.

شایعه شده است که گلکسی اس 23 اولترا بار دیگر رکوردهای روشنایی صفحه نمایش را خواهد شکست. ظاهراً گوشی هوشمند پرچمدار آینده دارای صفحه نمایش E6 Super AMOLED LTPO 3.0 با حداکثر روشنایی حدود 2200 نیت خواهد بود. این میزان روشنایی حدود 200 نیت از رکورددار کنونی اپل آیفون 14 پرو مکس بیشتر است. اگر درست باشد، این گوشی هوشمند می‌تواند حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم شگفت‌انگیز باشد.

همچنین گفته می‌شود که شرکت سامسونگ کاهش نور PWM را نزدیک به 2000 هرتز بهبود داده است که کمی کمتر از صفحه نمایش BOE Q9 با کاهش نور PWM 2160 هرتز است. این باید فشار چشم را تا حد زیادی کاهش دهد.

در حالی که شایعه شده است که سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی اس آینده خود به نرخ رفرش 120 هرتز پایبند است، این شرکت می تواند محافظ نمایشگر قوی تری را ارائه دهد. شایعه شده است که این دستگاه ها دارای قوی ترین محافظ شیشه ای در بین تمام گوشی های اندرویدی عرضه شده در سه ماهه اول 2023 هستند. آنها می توانند از نسخه جدیدتری از گوریلا گلس با عملکرد حفاظتی نزدیک به شیشه یاقوت کبود اپل برخوردار باشند.

سری گلکسی S23 همچنین می‌تواند دارای پوشش شیشه‌ای جدید برای دوربین پشتی باشد که کیفیت تصویر را به‌ویژه در شرایط کم نور افزایش می‌دهد. در حالی که سامسونگ تغییرات عمده زیادی (به جز دوربین 200 مگاپیکسلی) با گلکسی اس 22 اولترا ایجاد نمی کند، همه این پیشرفت های کوچک می توانند در این راه برای تجربه بهتر کمک کنند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + 18 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.