گلکسی A01 اندروید 12 را دریافت می کند این آخرین به روز رسانی سیستم عامل اندروید برای این گوشی است

آپدیت اندروید گلکسی A01

در حالی که بسیاری از گوشی‌های گلکسی قبلاً به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت کرده‌اند، گلکسی A01 اکنون به‌روزرسانی اندروید 12 سال گذشته را دریافت می‌کند. بله، گوشی هوشمند پایین رده که در اواخر سال 2019 عرضه شد، در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند سامسونگ، با یک سال تاخیر به روز رسانی دریافت می کند.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A01 با نسخه فریمور A015FXXU5CVK5 در ازبکستان عرضه می شود. این به روز رسانی One UI Core 4.1 و وصله امنیتی سپتامبر 2022 را برای این گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. این به روز رسانی ممکن است در چند هفته آینده در کشورهای دیگر نیز ارائه شود.

اگر کاربر گلکسی A01  هستید، در طی روز های آینده و بعد از در دسترس یودن این آپدیت برای شما می‌توانید به‌روزرسانی اندروید 12 را با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و دانلود و نصب، دانلود کنید. همچنین می توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده موجود در سایت های ارائه دهنده دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی A01 را در اواخر سال 2019 با One UI Core 2.0 مبتنی بر اندروید 10 عرضه کرد. این دستگاه در آوریل 2021 به‌روزرسانی One UI Core 3.0 مبتنی بر Android 11 را دریافت کرد. در آینده، فقط هر چند ماه یک بار به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.