پوکو 5G X5 در سایت‌های صدور گواهی BIS، FCC مشاهده شد و ممکن است به زودی معرفی شود

گوشی هوشمند پوکو

پوکو ایکس 4 در اوایل سال جاری معرفی شد و آن چیزی که از جانشین پوکو ایکس 3 انتظار داشتیم نبود. با این وجود، به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون روی پوکو 5G X5 کار می‌کند و ممکن است به زودی معرفی شود زیرا قبلاً چندین گواهینامه دریافت کرده است. اخیراً این گوشی در وب سایت های FCC و اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. در اینجا نگاهی به جزییات می اندازیم.

Poco X5 5G به ترتیب با شماره مدل های 22101320I و 22101320G (از طریق MySmartPrice) در سایت های گواهی BIS و FCC مشاهده شده است. فهرست FCC نشان می دهد که دستگاه دارای طراحی ماژول دوربین مستطیلی خواهد بود و از Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کند. علاوه بر این، مشخص شده است که Poco X5 با یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که احتمالاً به عنوان 5000 میلی آمپر ساعت معرفی می شود.

اطلاعات FCC حاکی از آن است که این گوشی  دارای باندهای n5، n7، n38، n41، n77 و n78 5G می باشد. در بخش نرم افزاری، MIUI 14 را اجرا خواهد کرد. نوع هندی این گوشی هوشمند با شماره مدل 22101320I در وب سایت BIS مشاهده شده است. طبق معمول، لیست هیچ مشخصاتی از دستگاه را فاش نکرد، اما عرضه آن احتمالا نزدیک باشد.

MySmartPrice همچنین به درستی  اشاره می کند که هیمانشو تاندون، رئیس POCO هند اخیراً عنوان کرد که این شرکت یک تلفن جدید به نام Poco X5 5G را عرضه خواهد کرد. این برند باید به زودی تاریخ عرضه این گوشی را اعلام کند.

شایعه شده است که گوشی آینده پوکو با پنل IPS LCD عرضه خواهد شد که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. انتظار می‌رود که پوکو ایکس 5 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G+ استفاده کند که در گوشی Nothing Phone نیز وجود دارد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یازده + 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.