ویوو S16 و S16 پرو در سایت گواهینامه 3C مشاهده شدند

گوشی ویوو

ویوو به تازگی سری گوشی های هوشمند Vivo X90 را در چین عرضه کرده است. به نظر می رسد این شرکت به زودی تمرکز خود را بر روی نسل بعدی گوشی های سری S خواهد گذاشت. دلیل آن این است که دو گوشی آینده Vivo با قابلیت شارژ یکسان در پایگاه داده پلت فرم گواهی 3C مشاهده شده است. حدس زده می شود که گوشی های جدید می توانند بخشی از سری آتی ویوو S16 باشند.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می شود، دو گوشی جدید Vivo با شماره مدل V2244A و V2245A در پایگاه داده پلت فرم گواهی 3C چین ظاهر شده اند. لیست‌ها نشان می‌دهند که هر دو گوشی  5G ممکن است با یک شارژر سریع 80 واتی عرضه شوند. این دستگاه ها ممکن است دارای نام های تجاری Vivo S16 و Vivo S16 Pro باشند.

ویوو s16 در سایت گواهینامه 3c

گواهی 3C نشانه خوبی است که سری Vivo S16 به زودی در چین عرضه خواهد شد. از این رو، این احتمال وجود دارد که S16 و S16 Pro در ماه دسامبر یا اوایل سال 2023 معرفی شوند. گفته می شود خانواده S16 شامل مدل دیگری به نام Vivo S16e نیز می شود. همچنین انتظار می رود در روزهای آینده توسط پلتفرم های صدور گواهینامه چینی تایید شود.

ویوو اس 16 پرو احتمالاً دارای تراشه کاملاً جدید Dimensity 8200 است. همچنین انتظار می‌رود که دارای تراشه پردازش تصویر Vivo V1+ باشد. S16e می تواند از چیپست Dimensity 1080 استفاده کند.البته برای اطلاعات دقیق و کامل  تا معرفی رسمی این گوشی ها باید منتظر بمانیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.