هوآوی ایربادز FreeBuds 5i را معرفی کرد

ایربادز FreeBuds 5i

مجله تکنولوژی تکنوتیس-شرکت چینی وآوی  FreeBuds 5i را رونمایی کرد این شرکت سال گذشته FreeBuds 4i را معرفی کرده بود و 5i جانشین نسخه قدیمی شده است.در نسخه جدید عمر باتری بشتر شده و همچنین طراحی آن سبک تر و نویز فعال حذف شده است تا کاربران تجربه بهتری از کار کردن با این محصول داشته باشند.

این هدفون حذف نویز را تا 3 سطح ارائه می دهد. زمانی که حداکثر را برای حذف نویز تنظیم می کنید.نویز تا 42 دسی بل کاهش می یابد و پیشرفت فوق العاده ای نسیت به نسخه قبلی با 22 دسی بل است.همچنین چند دسیبل بهتر از FreeBuds Pro بوده و ANC  بهتری دارد.

برای تماس ها سیستمی بر اساس هوش مصنوعی با دو میکروفن صدای شما را تقویت و واضح تر می کند.

در هر صورت گوشی هایی که درایورهای داینامیک 10 میلی متری  دارند و به صورت اتوماتیک خروجی را تنظیم می کنند تا به بهترین حالت ممکن با گوش شما مطابقت داشته باشد. برای ارائه کیفیت صدای عالی گوشی ها از کدک LDAC پشتیبانی می کندو کواهی بی سیم صوتی با وضوح بالا دارند.

FreeBuds 5i از بلوتوث 5.2استفاده می کند که دارای اتصال چند نقطه ای است.همچنین با برنامه اختصاصی هوآوی می توانید به سرعت ارتباط را بین دستگاهای خود  مانند تلفن ، تبلت و تلویزیون تغییر دهید.یک حالت برای بازی هم وجود دارد که تاخیر  یا همان دیلی را به 94 میلی ثانیه کاهش می دهد.

این مدل دارای کیس شارژ با ساختاری نرم و مانند سنگریزه است که 18 درصد سبک تر از نسخه قبلی بوده و وزن آن 33.9 گرم است.

با تمام این موارد عمر باتری بهبود قابل توجهی داشته و تا 28 ساعت با ANC خاموش و 18.5 ساعت با ANC روشن فعالیت می کند.

بعد از تمام شدن شارژ باتری یک ساعت شارژ کامل طول می کشد.اما اگر عجله دارید برای پخش 4 ساعت تنها 15 دقیقه شارژ کفایت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پانزده − 6 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.