هدفون AirPods Pro 2 اپل در 7 سپتامبر معرفی خواهد شد

هدفون AirPods Pro 2

شرکت اپل در روز 7 سپتامبر نسل جدید محصولات خود را از قبیل سری آیفون 14، نسل جدید اپل واچ، تبلت آیپد و برخی دیگر را رونمایی خواهد کرد. حال گزارش جدید عنوان می‌کند که کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند از هدفون AirPods Pro 2 در این رویداد آنلاین پیش ضبط شده رونمایی کنند.

مشخص نیست نسل بعدی ایرپادز با چه طراحی و ویژگی‌هایی از راه خواهد رسید اما انتظار داریم بهبود عملکرد و عمرباتری بهتر را ارائه دهد. همچنین در بحث طراحی شاید تغییرات بزرگی قابل مشاهده نباشد و باید آن را یک نسخه بهبودیافته در مقایسه با مدل قبلی دانست. ایرپادز پرو قبلی دارای عمرباتری مطلوبی بود که شامل 24 ساعت پخش صدا و 18 ساعت قابلیت مکالمه با کمک کیس شارژ می‌شد.

قطعا مدل جدید عمرباتری بیشتری ارائه خواهد داد. گفته شده گوشی‌های ایرپادز پرو 2 دارای طراحی بدون ساقه هستند و مشخص نیست آیا اپل چنین طرحی را به کار گیرد یا خیر. زیرا تاکنون هدفون‌های بدون ساقه ارائه نداده و مشخص نیست این مدل چنین ظاهری دارد یا خیر.

هدفون AirPods Pro 2

گذشته از آن شایعه شده یک پورت USB-C هم به کار گرفته خواهد شد. در این مورد نیز نمی‌توان دقیقا اظهار نظر کرد زیرا اپل تایید رسمی به افزودن چنین پورتی نداده و تنها باید تا 7 سپتامبر یا همان 16 شهریور به انتظار نشست.

در اخباری مرتبط سری آیفون 14 چهار مدل داشته که شامل نسخه استاندارد، مکس، پرو و پرو مکس خواهد شد. مدل‌های ساده دارای ارتقا چشمگیری نیستند و در مقابل سری پرو از ویژگی‌های بهتر و طراحی به روز بهره خواهند برد. از جمله آنها باید به دوربین عقب 48 مگاپیکسلی، حافظه رم بهتر، پردازنده A16 بایونیک و برخی دیگر اشاره کرد. در هر صورت جهت کسب اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه تکنوتیس باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نه − چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.