هدبند MiGu شیائومی وکنترل وسایل هوشمند خانه با ذهن خود

هدبند MiGu شیائومی

شیائومی  به خاطر خلق محصولات نوآورانه ای و خاص مانند ساخت ربات چهار پا که رفتار یک سگ را تقلید می کرد همیشه مورد توجه بوده است.

امروز، این شرکت هدبند MiGu شیائومی را به نمایش گذاشته است که ظاهراً به کاربران اجازه می دهد لوازم هوشمند  خانه خود را با ذهن و با استفاده از امواج مغزی کنترل کنند.

طبق گفته این شرکت، هدبند بخشی از پروژه ای است که در سومین رویداد آنلاین هکاتون  توانست برنده جایزه اول شود.

این شرکت همچنین ادعا کرده که این هدبند نه تنها اجازه کنترل لوازم هوشمند را می دهد بلکه  بر خستگی راننده از طریق امواج مغز نظارت می کند.

 

مهندس این پروژه بیان کرد که  امیدوار است که همه را قادر سازد تا از یک زندگی هوشمند لذت ببرند.

بر اساس گفته های تیم سازنده این هد بند سه نقطه روی هدبند MiGu وجود دارد که به آن کمک می کند سیگنال های الکتریکی را دریافت کند. علاوه بر این، می‌تواند به طور تقریبی EEG (الکتروانسفالوگرافی) کاربر را با استفاده از اختلاف پتانسیل بین نقاط بخواند.

EEG آزمایشی است که فعالیت الکتریکی مغز را اندازه گیری می کند. افراد در حالت‌های احساسی مختلف، شکل‌های موج EEG مختلفی تولید می‌کنند و هدبند شیائومی از یادگیری ماشینی با برچسب مصنوعی برای ترسیم این شکل‌موج‌ها استفاده می‌کند.

همانطور که گفته شد، هدبند MiGu شیائومی پروژه ای است که برنده هکاتون آنلاین شیائومی شده و مشخص نیست که آیا این هدبند تجاری می شود یا خیر.

همانطور که گفته شد، هدبند MiGu شیائومی پروژه ای است که برنده جایزه هکاتون آنلاین شده و مشخص نیست که آیا این هدبند تجاری می شود یا خیر. در هر صورت، این محصول کاملاً جالب به نظر می رسد و اگر شرکت تصمیم به فروش آن داشته باشد، احتمالاً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

همراه ما باشید با آخرین اخبار تکنولوژی

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست + سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.