مک بوک پرو با چیپ M2 پرو و مکس اواخر امسال از راه می رسد

مک بوک پرو با چیپ M2 پرو و مکس

اپل اخیراً نسل دوم تراشه‌های سیلیکون خود را برای دستگاه‌های مک با نام Apple M2 معرفی کرده است و همچنین چند دستگاه مجهز به تراشه جدید را روانه بازار نمود. اکنون، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسخه های ارتقا یافته تراشه M2 است.

گزارش جدیدی از مارک گورمن بلومبرگ نشان می دهد که غول فناوری کوپرتینویی در حال حاضر مشغول توسعه و آزمایش لپ تاپ های مک بوک پرو جدید با تراشه های M2 Pro و M2 Max است.

مدل‌های مک‌بوک پرو که در حال توسعه هستند در دو سایز صفحه نمایش متفاوت خواهند بود. یکی از آنها دارای صفحه نمایش 14 اینچی و دیگری دارای صفحه نمایش 16 اینچی است. این گزارش همچنین می‌افزاید که این احتمال وجود دارد این دستگاه‌ها در اواخر سال جاری معرفی شوند.

ظاهرا اپل در نظر دارد مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید را در اوایل پاییز امسال عرضه کند، اما به دلیل مشکلات زنجیره تامین، ممکن است تولید با تاخیر در تولید انبوه مواجه شود و عرضه آن کمی دیرتر انجام گیرد. این همان چیزی بوده که شرکت برنامه ریزی می کند.

شایعاتی در مورد ساخت تراشه‌های M2 Pro و M2 Max آتی با استفاده از فرآیند 3 نانومتری وجود داشت، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت به فرآیند 5 نانومتری برای تراشه‌های جدید پایبند خواهد بود. اما انتظار می رود این شرکت از فرآیند N5 تراشه های M1 Pro و M1 Max به فرآیند جدیدتر N5P توسط TSMC حرکت کند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد مدل‌های پرو آینده مک‌بوک در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد تغییرات عمده‌ای از نظر طراحی ایجاد نخواهد شد و بیشتر شاهد ارتقاء داخلی برای عملکرد بهتر خواهیم بود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا پاییز منتظر ماند.

آخرین اخبار تکنولوژی را در تکنوتیس مشاهده کنید

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

5 × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.