مشخصات iQOO Neo 7 SE فاش شد

iQOO Neo 7

iQOO Neo 7 سرانجام  در چین به فروش رسید و شایعات در مورد نسخه SE این گوشی هوشمند شروع شده است. یک افشاگر محبوب هندی به نام گوگلانی برخی از مشخصات کلیدی ادعایی iQOO Neo 7 SE را به اشتراک گذاشته و فاش کرده است که به جز پردازنده، همان مشخصات Neo 7 5G را دارد. در اینجا جزئیات منتشر شده را با هم مرور می کنیم.

طبق گفته گوگلانی  iQOO Neo 7 SE با صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 و رم 8/12 گیگابایتی خواهد بود.البته در حال حاضر به طور قطعی مشخص نیست که چه پردازنده ای در داخل این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت و حدس زده می شود که  اسنپدراگون 8+  نسل 1  باشد.

علاوه بر این، Neo 7 SE دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و  از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، Neo 6 SE با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی عرضه شد. همچنین گفته می شود این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در پشت است. به احتمال زیاد دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت خواهد بود.

گوگلانی می گوید که تنها تفاوت بین iQOO Neo 7 SE و Neo 7 5G در پردازنده خواهد بود. Neo 7 با چیپست مدیاتک 9000+ عرضه می شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که Neo 7 SE با نام Neo 7 5G در هند معرفی شود.

جزئیات کمی در مورد Neo 7 SE منتشر شده است. iQOO هنوز مطالب منتشر شده  در مورد این گوشی را تایید نکرده است. احتمالا در روزهای آینده جزییات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد و برای اطلاع از مشخصات دقیق آن باید منتظر بمانیم.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست + دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.