مشخصات باتری و دوربین سامسونگ گلکسی A14 فاش شد

گلکسی A14

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی  جدید سری گلکسی A  است. انتظار می رود این گوشی هوشمند مدل گلکسی A14 باشد که مشخصات دوربین و باتری آن به تازگی  و قبل از اعلام رسمی فاش شده است.

این خبر بر اساس گزارشی از گلکسی کلاب  که مشخصات کلیدی گلکسی A14 را فاش کرده منتشر شده است.همچنین در خبری دیگر گزارش شده بود که این گوشی هوشمند در لیست GeekBench  دیده شده است.

حالا، گزارش جدید نشان می‌دهد که گلکسی A14 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. آخرین نسل گلکسی A13 دارای تنظیمات دوربین چهارگانه در پشت بود که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی بود.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این شرکت مدل جدیدتر را با همان سنسورها عرضه کند. با این حال، به نظر می رسد که سامسونگ این بار یکی از این سنسورهای دوربین عقب را حذف می کند، زیرا رندرهای فاش شده تنها یک ماژول دوربین سه گانه را به نمایش می گذارند. جدای از این، این گزارش همچنین ادعا کرد که  گلکسی A14 از یک  باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BA146ABY تغذیه می کند. این  بدان معنی است که باتری یکی دیگر از مواردیست  که در آن هیچ تغییر قابل توجهی نخواهیم دید.

در نهایت، ظاهراً گوشی گلکسی A14 یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی نیز ارائه خواهد کرد که نسبت به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در مدل گلکسی A13 ارتقا یافته است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، گلکسی A14 به تراشه هلیو G80 مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali G52 نیز مجهز خواهد شد. این چیپست کاملا قدیمی است و با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین ممکن است یک مدل با رم 6 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد که انتظار می رود این دستگاه با One UI 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 عرضه شود.

با این حال برای اطلاعات دقیق باید تا زمان عرضه رسمی این گوشی منتظر بمانیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.