مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A24 به صورت آنلاین منتشر شد

سامسونگ گلکسی

نشریه ویتنامی The Pixel جزئیاتی از مشخصات کلیدی گلکسی A24 سامسونگ را به صورت آنلاین منتشر کرده است. این گوشی هوشمند به عنوان جانشین گلکسی A23 که در اوایل سال جاری عرضه شد، معرفی خواهد شد.  زمان عرضه گلکسی A24 در حال حاضرمشخص نیست. در زیر اطلاعاتی که درز کرده را با هم مرور می کنیم.

طبق گزارش ها، سامسونگ گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.24 اینچی sAMOLED با وضوح  FHD پلاس خواهد بود. همچنین نرخ نو سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. برای یادآوری، نسل قبلی این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی با بریدگی قطره‌ای یا صفحه‌نمایش سوراخ‌دار عرضه می‌شود. طراحی این گوشی هوشمند نیز یک راز باقی مانده است.

در این گزارش آمده است که گلکسی A24 به پردازنده Exynos 7904 مجهز خواهد شد که تقریباً چهار سال از عمر آن می گذرد. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، اما در زمان عرضه می‌توان انتظار گزینه‌های بیشتری را داشت. این دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی پشتیبانی می شود.

در بخش دوربین، گفته می‌شود که گلکسی A24 با یک دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

این جزئیات به صورت رسمی منتشر نشده و ممکن است صحیح نباشد بنابراین برای اطلاع از مشخصات دقیق و نهایی این گوشی باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.