قیمت و رنگ های احتمالی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ گوگل

گوگل در رویداد  I/O ’22 اطلاعاتی در مورد ساعت هوشمند پیکسل واچ ارائه داد.و اخیراً غول جستجو تأیید کرده است که اولین ساعت هوشمند خود را در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل 7 در تاریخ 6 اکتبر در رویداد «ساخت توسط Google» عرضه خواهد کرد.و حالا پیش از عرضه اطلاعاتی در مورد رنگ ها و قیمت این ساعت هوشمند فاش شده است.

سایت Pricebaba به نقل از Sudhanshu Ambhore منبع این خبر فاش کرده است که ساعت پیکسل واچ گوگل در سه رنگ    Chalk و Charcoal و Obsidoan (احتمالاً مشکی و سفید و خاکستری)  ارائه خواهد شد.همچنین این سایت ادعا می کند که نسخه وای فای این ساعت در اروپا حدودا بین 250 یورو (تقریباً 250 دلار / 19250 روپیه) و 350 یورو (تقریباً 350 دلار / 27900 روپیه) قیمت دارد. می توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت پیکسل در  هند قیمت نسبتاً کمتری داشته باشد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند، ساعت هوشمند  پیکسل واچ احتمالا در سه نوع عرضه خواهد شد. یک مدل ممکن است فقط از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی کند، در حالی که دو مدل دیگر می توانند اتصال LTE را نیز ارائه دهند. افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که نوع Pixel Watch LTE حدود 399 دلار (31800 روپیه) در ایالات متحده قیمت خواهد داشت.

اگر  بخواهیم در مورد مشخصات صحبت کنیم، گوگل پیکسل واچ احتمالا دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود. ممکن است از چیپست قدیمی‌تر Exynos 9110 که با 1.5 یا 2 گیگابایت رم جفت شده باشد، تغذیه شود.32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد و روی WearOS اجرا می شود.

پیکسل واچ احتمالاً با پشتیبانی از دستیار Google و برنامه های Google مانند Maps وارد بازار خواهد شد. گفته می شود ساعت پیکسل با یکبار شارژ  تنها یک روز دوام می آورد.  همچنین شایعه شده است که این ساعت در 110 دقیقه به طور کامل شارژ می شود که اگر آن را با ساعت های دیگر در این بخش مقایسه کنید عملکرد بسیار کندی در این زمینه دارد.

به هر حال برای کسب اطلاعات نهایی و بیشتر  تا عرضه این ساعت هوشمند باید صبر کرد.برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت − چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.