قابلیت نمایش تصویر پروفایل در چت به واتساپ می آید

واتس اپ

چت های گروهی واتساپ ممکن است قابلیتی داشته باشند که تصاویر پروفایل کاربران را هنگام ارسال پیام نمایش دهند. WABetaInfo گزارش می دهد که این ویژگی بخشی احتمالی از قابلیت بروزرسان آینده واتساپ خواهد بود.

اخبار تکنولوژی تکنوتیس -این ویژگی را نمی توان غیرفعال کرد و به سادگی تصویر پروفایل هر یک از اعضای گروه را هنگام ارسال پیام نشان می دهد. توسعه این ویژگی ادامه دارد. از این رو، کاربران بتا هنوز به آن دسترسی ندارند. گزارش ها حاکی از آن است که این قابلیت شبیه رابط iMessage و چت های گروهی در مسنجر و اینستاگرام دایرکت خواهد بود، زیرا تصاویر پروفایل همیشه قابل مشاهده هستند.

بیلد 22.18.0.72 نیز در تنظیمات واتساپ نسخه 2.22.18.72 در نظر گرفته شده است. البته از نوع ساخت TestFlight 22.18.0 است. کاربران می توانند با درخواست به تست کنندگان بتا برای WhatsApp تبدیل شوند، اگرچه این برنامه در حال حاضر بسته است. تاریخ انتشار رسمی برای این ویژگی مشخص نیست، زیرا حتی تست کنندگان بتا نیز به آن دسترسی ندارند.

به غیر از این، واتساپ در حال کار بر روی چند ویژگی جدید دیگر جهت افزودن به چت های گروهی است. از جمله این گزینه‌ها می‌توان به گزینه Redo اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های حذف شده را لغو کنند، که توسط WABetaInfo به عنوان بخشی از نسخه بتا برای iOS 22.18.0.70 فاش شد. همچنین، مدیران گروه ممکن است بتوانند پیام‌های ناخواسته اعضای چت را حذف کنند، اگرچه ممکن است یادداشتی مبنی بر حذف یک متن نشان داده شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه واتساپ دقیقا چیست و قرار بوده در آینده چه ویژگی های دیگری را شاهد باشیم تا تجربه کاربری به مراتب بهتر را مشاهده کنیم. این پیام رسان متعلق به متا هر ماه آپدیت جدیدی را دریافت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده + چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.