عامل ساخت پلی استیشن 4 و 3 سونی را ترک می کند

ایتو ماسایاسو

طبق گزارش بلومبرگ، سونی اینتراکتیو اینترتینمنت معاون خود، ایتو ماسایاسو، را که در پایان این ماه بازنشسته خواهد شد، از دست خواهد داد.

سونی اعلام کرده است که ماسایاسو ایتو، معاون اجرایی 60 ساله سونی اینتراکتیو اینترتینمنت که بر بخش پلی استیشن و سایر ابتکارات بازی سونی نظارت دارد، در تاریخ 1 اکتبر این شرکت را ترک خواهد کرد.

ماسایاسو ایتو در سال 1986 به سونی ملحق شد و برای اولین بار تجهیزات صوتی ماشین را توسعه داد و در سال 2000 وارد بخش کنسول های بازی شد. در طول مدت مسئولیت خود در بخش پلی استیشن، او بر توسعه کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو و ​​پلی استیشن 5 نظارت داشت.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط سونی، مجموع فروش پلی استیشن 4 از 117.2 میلیون دستگاه فراتر رفت، در حالی که فروش کلی پلی استیشن 5 به 21.7 میلیون کنسول رسید. هدف سونی فروش 18 میلیون دستگاه در سال مالی جاری است. پیش از این، زنجیره تامین PS5 برای افزایش ظرفیت تولید تقویت شده بود.

سونی درصدد بوده بزودی مدل پرو پلی استیشن 5 را با طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری قوی‌تر معرفی کند. با ترک ماسایاسو ایتو فرد دیگری جایگزین خواهد شد تا بتواند راه او را ادامه دهد. حضور ایتو در سمت مورد اشاره پیشرفت بزرگی برای بخش پلی استیشن بود و وی توانسته با عملکرد خوب خود کنسول‌های قابل توجهی از سوی سونی راهی بازار کند.

پلی استیشن 4 و 5 دو کنسول جذاب از سونی هستند که توانستند به فروش بالاتری نسبت به رقیب خود یعنی ایکس باکس وان و ایکس باک سریز دست یابند. بی شک پلی استیشن 5 بزودی انحصاریهای بزرگی دریافت خواهد کرد که موجب افزایش فروش این کنسول بازی هیجان انگیز نسل نهمی خواهد شد.

برای مشاهده آخرین اخبار بازی همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

1 × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.