طرح جدید اینستاگرام برای نمایش 3 استوری برای هر کاربر

طرح جدید اینستاگرام برای نمایش 3 استوری

گفته می شود اینستاگرام در حال آزمایش طرحی است که بر اساس آن کاربران فقط 3 استوری را مشاهده می کنند و برای مشاهده سایر استوری های فرد مورد نظر باید گزینه ای با نام see all  که برای این کار در نظر گرفته شده را انتخاب کنند تا بتوانند استوری های بعدی را مشاهده کنند. , و بعد از 3 استوری ، استوری های کاربر بعدی نمایش داده می شود.

در حال حاضر هر کاربر می تواند 100 استوری را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد و این باعث می شود تا زمان زیادی صرف مشاهده استوری های یک کاربر شود. در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد سایر استوری های فرد مورد نطر را مشاهده کند می تواند با گزینه see all این کار را انجام دهد در غیر اینصورت بعد از 3 استوری استوری فرد بعدی نمایش داده می شود.

البته بر طبق گفته های برخی کاربران این ویژگی فعلا برای تعدادی محدود و به صورت آزمایشی در دسترس قرار داردیک کاربر برزیلی برای اولین بار متوجه این موضوع شد و تصویری از آن را به اشترام گذاشت.

البته شاید این خبر خوبی برای بعضی از کاربران اینستاگرام و افرادی که بر روی این شبکه اجتماعی تبلیغ می کنند نباشد زیرا این اتفاق می تواند بازدید استوری های آنها را کمتر کند. فقط 3 استوری اول بازدید بیشتری بخورد.

البته این موضوع فعلا در حال آزمایش است و اگر با شکست مواجه شود ممکن است هیچگاه این تغییرات برای همه کاربران اعمال نشود.

 

منبعgadgets360

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

9 + هفده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.