صفحه کلیدهای جدید سری K کورسیر معرفی شد

کیبورد

شرکت کورسیر به تازگی دو صفحه کلید جدید برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد. یکی از آنها K60 PRO TKL و دیگری K70 PRO OPX نام دارد. جدیدترین صفحه کلیدهای Corsair نسبت به K100 AIR که این شرکت هفته گذشته معرفی کرد کمی بزرگ‌تر هستند، اما Corsair با گنجاندن کلیدهای مکانیکی نوری OPX انحصاری، ضریب فنی این کیبوردهای جدید را افزایش داده است.

سوئیچ‌های OPX Corsair یک فاصله تحریک 1.0 میلی‌متری و حرکت خطی صاف را ارائه می‌کنند که برای متعادل کردن نیازهای گیمرها و تایپیست‌ها طراحی شده است. هر سوئیچ OPX برای 150 میلیون ضربه کلید دوام از خود نشان می دهد.

کیبورد کورسیر

همراه با سوئیچ های OPX، هر دو صفحه کلید دارای قاب آلومینیومی برس خورده و نور پس زمینه RGB کامل هستند. همانند بسیاری از صفحه کلیدهای Corsair، کاربران می‌توانند نور پس‌زمینه RGB را با نرم‌افزار iCUE Corsair، به همراه نقشه‌برداری مجدد کلید، برنامه‌نویسی ماکرو و جلوه‌های نوری هماهنگ با بازی‌های منتخب، کاملاً کنترل و سفارشی کنند.

ناگفته نماند که هر دو صفحه کلید دارای یک کابل USB تایپ C قابل جدا شدن هستند. K60 PRO TKL دارای صفحه‌کلیدی با فرم فاکتور بدون کلید فشرده‌ای است که برای تناسب با فضاهای دسکتاپ کوچک طراحی شده است. کیبورد دارای کلاهک های پلی کربنات بادوام است. همچنین شامل کلیدهای میانبر برای کنترل رسانه، صدا و عملکردهای داخلی می شود. K60 PRO TKL اکنون با قیمت 129.99 دلار در دسترس است.

صفحه کلید کورسیر

در سوی دیگر K70 PRO OPX یک صفحه‌کلید گیمینگ فول سایز سنتی بوده که با کلاهک‌های دوبل شات PBT ارائه می‌شود. K70 دارای 10 کلید به همراه دکمه‌های کنترل رسانه اختصاصی، کنترل‌های عملکرد و یک غلتک ولوم آلومینیومی است. K70 همچنین دارای فناوری پردازش فوق‌العاده AXON برای 8000 هرتز، اسکن کلید 4000 هرتزی، حداکثر 20 لایه نورپردازی RGB داشته که همگی با ۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبان‌گیری می‌شوند تا حداکثر 50 پروفایل قابل ذخیره سازی وجود داشته باشد. K70 PRO OPX در رنگ های سیاه یا سفید با قیمت 179.99 دلار به فروش می رسد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعneowin

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.