شیائومی 13 گواهینامه 3C را دریافت کرد

Xiaomi13

طبق گزارش ها، سری 13 شیائومی در دست ساخت است. گزارش ها حاکی از آن است که این مجموعه شامل دو گوشی هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو خواهد بود.خبرهایی از مدل پرو قبلاً منتشر شده بود و اکنون اطلاعاتی در مورد مدل وانیلی(ساده) نیز منتشر شده است. به تازگی تصویری  از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که طراحی و ظاهر آن را آشکار می کند. اکنون، در جدیدترین توسعه، شیائومی 13 در سایت صدور گواهینامه 3C مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. در اینجا جزئیاتی از اطلاعات منتشر شده را مشاهده می کنیم .

طبق گزارش MySmartPrice،  شیائومی 13 وانیلی گواهینامه China 3C را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل 2211133C و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در وب سایت صدور گواهینامه فهرست شده است.

همانطور که گفته شد، اخیراً یک تصویر از دستگاه به بیرون درز کرده است. این تصویر نشان می دهد که این دستگاه به شدت از طراحی شیائومی Mi 11 Ultra الهام گرفته است. می توان دید که دارای دوربین سه گانه در پشت به همراه فلاش LED است. همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

گزارش های قبلی نشان داده بود که شیائومی 13 دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. احتمالاً دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

برعکس، مدل پرو می تواند دارای یک پنل 6.73 اینچی QHD+ باشد که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. در داخل بدنه، این دستگاه می تواند از چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره ببرد. انتظار می رود شیائومی 13 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و ممکن است از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود سری 13 شیائومی در ماه نوامبر در چین عرضه شود. به هر حال برای کسب اطلاعات دقیق باید تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتظر بمانیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده + 9 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.