شایعاتی در مورد مشخصات جانشین اوپو فایند N منتشر شد

اوپو فایند N

سال گذشته اوپو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام فایند N معرفی کرد.حالا شایعاتی در مورد برخی مشخصات کلیدی جانشین این گوشی هوشمند منتشر شده است که در زیر به آن می پردازیم.در روزهای گذشته شایعاتی توسط Digital Chat Station فاش شد که جزییاتی در مورد گوشی هوشمند تاشو توسط سازنده چینی ارائه می داد.

حالا همان افشاگر جزییاتی در مورد جانشین فایند N را در ویبو به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات فاش شده ، نسل بعدی گوشی تاشو فایند N2 به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام ، Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، ظاهراً این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی LTPO AMOLED است که نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز را  ارائه می دهد. افشاکننده همچنین برخی از جزئیات طراحی را نیز به اشتراک گذاشت. اوپو می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه دستگاه با پنل پشتی با چرم مصنوعی باشد. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از یک باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و بر روی سیستم عامل اندروید 13، ColorOS 13  اجرا می‌شود.

اعتقاد بر این است که فایند N2 همان اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار را حفظ  کند، که مانند نسل قبلی با دکمه پاور ادغام می شود. ظاهراً این مدل در چندین رنگ از جمله سیاه، سفید و سبز در دسترس خواهد بود. با این حال، سازنده هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه آن در خارج از چین یا بازه زمانی احتمالی معرفی آن را منتشر نکرده است.برای کسب اطلاعات دقیق از مشخصات جدید این گوشی هوشمند تا معرفی رسمی و عرضه آن باید منتظر بمانیم. همراه ما باشید تا از جدیدترین اخبار تکنولوژی باخبر شوید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هجده + پانزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.