سری گلکسی اس 22 سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرد

اس 22 سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5

سامسونگ بالاخره عرضه به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را برای پرچمداران سری گلکسی S22 خود آغاز کرد. آخرین به‌روزرسانی بزرگ اندروید بسیار پیش‌بینی شده بود و این شرکت پس از هفته‌ها آزمایش بتا، به‌روزرسانی نرم‌افزار را منتشر می‌کند.

بنابراین اکنون، کاربران گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا می توانند در نهایت از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید لذت ببرند. جالب اینجاست که این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها برای نسخه Exynos 2200 از سری گلکسی S22 در دسترس است. به عبارت دیگر، به‌روزرسانی اصلی در حال حاضر فقط در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود.

برای کسانی که نمی‌دانند، آزمایش بتا برای One UI 5.0 روی گوشی‌های پریمیوم هفته‌ها است که به صورت زنده انجام شده است، بنابراین کاربران نسخه بتای اندروید 13 به‌روزرسانی کوچکی را از سامسونگ دریافت خواهند کرد تا آنها را به نسخه نهایی منتقل کند. با این حال، کاربران گلکسی اس 22 که هنوز از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کنند، می‌توانند انتظار داشته باشند که حجم دانلودی را در سطح گیگابایت برای به‌روزرسانی جدید ببینند.

در حال حاضر، به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید دارای نسخه فریمور S90xBXXU2BVJA است و در حال حاضر در ایتالیا، نروژ، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا نیز عرضه می‌شود. در همین حال، سایر کشورهای اروپایی مدتی بعد از امروز (24 اکتبر 2022) به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. برای آپدیت می توانید به Settings > Software update رفته و سپس Download and install را انتخاب کنید.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.