سامسونگ گلکسی A04e با صفحه نمایش HD پلاس معرفی شد

سامسونگ گلکسی A04e

سامسونگ بی سر و صدا گوشی هوشمند پایین رده گلکسی A04e را معرفی کرد. در ماه آگوست، این شرکت از گلکسی A04 رونمایی کرد و پس از آن گلکسی A04s در ماه سپتامبر عرضه شد. اکنون از Galaxy A04e پرده برداری کرده است که ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش HD پلاس و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد.

مشخصات و ویژگی های سامسونگ گلکسی A04e

گلکسی A04e دارای یک پنل 6.5 اینچی PLS LCD است که وضوح HD پلاس را ارائه می دهد. صفحه نمایش دارای یک بریدگی قطره ای است که یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای  سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری  One UI Core 4.1   که  نسخه‌ای از One UI برای مدل‌های پایین‌رده است.

گلکسی A04e یک چیپست هشت هسته ای ناشناس دارد. شایعات پیرامون این دستگاه ادعا کرده اند که به چیپست مدیاتک هلیو جی 35 مجهز شده است. تراشه  با 3 گیگابایت یا 4 گیگابایت رم همراه است.

گلکسی A04e از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که تنها از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. در بخش اتصال، دستگاه گزینه هایی مانند اسلات دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. A04e دارای بدنه پلاستیکی با ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متر و وزن 188 گرم است.

انتظار می رود سامسونگ به زودی قیمت و زمان دسترسی به گلکسی A04e را اعلام کند.همچنین در صورت موجود بودن، می توان آن را در رنگ هایی مانند آبی، مسی و مشکی خریداری کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده − دوازده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.