سامسونگ قصد دارد فروش گوشی های هوشمند خود را 13 درصد کاهش دهد

شرکت سامسونگ

سامسونگ یکی از غول های تولید کننده گوشی های هوشمند در سال های اخیر در سراسر جهان به دلایل متعددی از جمله مشکلات اقتصادی ناشی از COVID-19 و… نتوانسته محصولات خودر را بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده بود به فروش برساند.

از آنجایی که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند کاهش یافته است و تقریباً همه شرکت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، غول کره جنوبی سامسونگ نیز از این مصون نیست. گزارش جدیدی از Taiwan Economic Daily (از طریق ITHome) ادعا می کند که این شرکت قصد دارد در سال آینده عرضه گوشی های هوشمند خود را کاهش دهد.

طبق این گزارش، سامسونگ در نظر دارد فروش گوشی های هوشمند خود را در سال 2023 به میزان 13 درصد کاهش دهد که تقریباً به 30 میلیون دستگاه می رسد. این عمدتا به دلیل کاهش تقاضا در بازار گوشی های هوشمند است، به همین دلیل این شرکت قادر به فروش گوشی های هوشمند آنچنان که برنامه ریزی کرده بود نیست و بازار همچنان شاهد تقاضای ضعیف تری است.

در حالی که سامسونگ توانست سهم بازار خود را از نظر عرضه در سه ماهه سوم سال جاری (سه ماهه سوم 2022) در مقایسه با سه ماهه قبل (سه ماهه دوم 2022) افزایش دهد، این شرکت در مقایسه با سال قبل شاهد کاهش کلی حدود هشت درصدی بود.

این فقط سامسونگ نیست که نسبت به وضعیت بازار چنین شرایطی دارد. برخی از تامین کنندگان قطعات گوشی های هوشمند، از جمله موراتا مستقر در ژاپن و Yageo مستقر در تایوان، Tongxin Electic و Duntai نیز احساسات مشابهی دارند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه × دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.