ساعت هوشمند اپل واچ اولترا جان سخت معرفی شد

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا

شرکت اپل در جریان رویداد 7 سپتامبر خود از ساعت هوشمند پرشایعه اپل واچ اولترا رونمایی کرد که باید آن را گران‌ترین ساعت تاکنون معرفی شده از سوی اپل دانست. این گجت پوشیدنی 49 میلیمتری از جنس تیتانیوم هوافضا بوده که سختی بالایی دارد و در شرایط بسیار سخت دوام می آورد. بدنه تیتانیومی به رنگ خاکستری فضایی بوده جلوه جذابی دارد.

صفحه نمایش مربعی تخت بوده که از جنس یاقوت کبود ساخته شد. حداکثر روشنایی پنل صفحه نمایش آن 2000 نیت بوده و بسیار روشن است. یک کلید روی بدنه تعبیه شده که Action نامیده شده و برای فعالیتی نظیر دسترسی به حالت های ورزشی، قطب نما و چندی دیگر به کار گرفته می شود. قابلیت ارتباط سلولار نیز یک ویژگی ساده در این مدل محسوب می شود.

اپل اعلام کرده اپل واچ اولترا عمرباتری 36 ساعته را در کاربری مختلف دارد. در حالت بهینه کردن مصرف انرژی عمرباتری به 60 ساعت هم خواهد رسید. حالت دارک مود بسیار خوانایی داشته و دارای تاج بزرگتری نسبت به مدل های قبلی است. همچنین باید به قابلیت تشخیص دمای بدن، ردیابی چرخه قاعدگی زنانه و تشخیص تصادف خودرو هم اشاره کرد.

این ساعت دارای میکروفون و بلندگوی قوی بوده که در پرسروصداترین شرایط به خوبی می تواند عمل کند. اپل واچ فیس ویژه ساعت را با نام Wayfinder طراحی کرده که شبیه قطب نماست. چند نوع بند برای این ساعت تدارک دیده شده که باید به مدل Alpine برای کاوشگران و ماجراجویان، بند Ocean برای شناگران و در نهایت بند  Trail Loop با انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. اپل در این مدل از پردازنده چندبانده استفاده کرده که فرکانس تازه 5L را دربرمی گیرد.

یک صدای هشدار 86 دسی بلی هم داشته که در فاصله 180 متری باقی را مطلع می سازد. اپل واچ اولترا با قابلیت استاندارد WR100 کاملا ضدآب بوده و به خوبی در آب می توان با آن شنا کرد. اپل واچ اولترا از 16 سپتامبر با قیمت 799 دلار عرضه می شود.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + 9 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.