ساعت هوشمند آمازفیت فالکون معرفی شد

ساعت هوشمند آمازفیت فالکون

آمازفیت رسما ساعت هوشمند فالکون خود را معرفی کرد. این ساعت شامل تکنولوژی هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد شما هنگام تمرین است.بعلاوه، این شرکت ادعا می کند که باتری این دستگاه با استفاده معمولی تا 14 روز دوام دارد.همچنین این گجت پوشیدنی دارای ویژگی هایی است که در زیر آنها را بررسی می کنیم.

ساعت هوشمند آمازفیت فالکون پس از افشای اطلاعات در اوایل ماه جاری به طور رسمی معرفی شد.

همانطور که اشاره کردیم این ساعت از یک الگوریتم هوشمند به نام Zepp Coach بر اساس فیزیک بدنی و سوابق فعالیت های فردی برای بهبود عملکرد شما بهره می برد.

همچنین طیف گسترده ای از حالت ها و تمرینات ورزشی برای ورود به سیستم در دسترس است و می توانید فالکون را از طریق بلوتوث به سایر محصولات سلامت مانند کمربند ضربان قلب متصل کنید.

هنگامی که در حالت ورزشی هستید، نمایشگر همیشه روشن است، بنابراین برای بررسی آمار تمرین خود نیازی به روشن کردن ساعت ندارید. می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را برای دریافت داده‌های صوتی جفت کنید یا به موسیقی‌ گوش کنید.

برای ورزش در فضای باز، ردیابی GPS دو بانده با پشتیبانی از چندین سیستم موقعیت یابی ماهواره ای به دقت حرکت شما را ردیابی می کند و می تواند مسیرها را ارائه دهد. به علاوه، می‌توانید داده‌های تمرین خود را با برنامه‌هایی مانند Strava، Apple Health و adidas Running همگام‌سازی کنید. ویژگی های سلامتی فالکون شامل سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و نظارت بر سطح استرس و پایش خواب است.

آمازفیت ادعا می کند که باتری 500 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند  می تواند در استفاده معمولی با یک بار شارژ تا 14 روز دوام بیاورد. این گجت دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی HD AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل و روشنایی تا 1000 نیت است همچنین این ساعت 499.99 دلار  قیمت دارد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعnotebookcheck

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.