ریلمی 10 در Geekbench مشاهده شد، به نظر می رسد عرضه نزدیک است

گوشی هوشمند ریلمی

ریلمی اخیرا تایید کرده است که سری جدید ریلمی 10 را  سال آینده در هند عرضه خواهد کرد. این سری ممکن است شامل چند گوشی هوشمند باشد. با این حال، چند ماه قبل از معرفی رسمی، گوشی هوشمند Realme 10 وانیلی با پردازنده MediaTek Helio 699 و حداکثر 8 گیگابایت رم در وب سایت Geekbench مشاهده شد.

گوشی هوشمند Realme با شماره مدل RMX3630 در پایگاه داده Geekbench (Via) مشاهده شده است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این شماره مدل با Realme 10  مرتبط است. این لیست تأیید می‌کند که دستگاه به یک تراشه مدیاتک هلیو G99 سطح پایه همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

ریلمی 10 با اندروید 12 عرضه می شود. از آنجایی که این دستگاه سال آینده معرفی خواهد شد، می توان انتظار داشت که اندکی پس از عرضه به روز رسانی اندروید 13 را دریافت کند. با این حال، بهتر است Realme دستگاه را با اندروید 13 عرضه کند.

پیش از این، این دستگاه در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله وب سایت های صدور گواهینامه IS، NBTC، EEC و اندونزی تله کام مشاهده شده است. این دستگاه همچنین در پایگاه داده IECEE مشاهده شد که ظرفیت باتری دستگاه را نشان داد. بر اساس آن، گوشی هوشمند Realme 10 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

جزئیات در مورد این گوشی هوشمند هنوز بسیار کم است. با قضاوت از روی پردازنده، این گوشی هوشمند پایین رده  خواهد بود که ممکن است کمتر از 150 دلار (12000 روپیه) قیمت داشته باشد.احتمالا در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر می شود. برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده + چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.