رونمایی مایکروسافت از کنترلر Xbox Elite Series 2

کنترلر Xbox Elite Series 2

«پیشرفته ترین کنترلر جهان تا به امروز» همان چیزی است که مایکروسافت برای اولین بار در سال 2019 تحت عنوان Xbox Elite  معرفی کرده است و حال جانشین آن با تغییراتی تحت عنوان Elite Series 2 از راه رسید تا تجربه کاربری بهتری را  در مقایسه با عملکرد بهبودیافته ارائه دهد.

به جرات باید Xbox Elite نسل جدید را پاسخ مایکروسافت به کنترلر اخیرا معرفی شده سونی دوالسنس اج به حساب آورد. کنترلری که بی شک تجربه کاربری لذت بخشی را نسبت به مدل اصلی دوالسنس کنسول پلی استیشن 5 ارائه می دهد. مایکروسافت در توصیف این محصول جدید آن را پیشرفته ترین کنترلر نامید. مدلی که در گزینه سفید و مشکی یک نسخه جذاب تلقی می شود.

در ماه های اخیر شواهدی از وجود چنین مدلی بدست آمد اما مایکروسافت به تایید این شایعات نپرداخت و در نهایت با رسیدن به ماه سپتامبر تصمیم گرفت این سلاح جدید را رو کند. کنترلر مذکور در مقایسه با مدل پیشین دارای ارگونومی بهتر بوده و طراحی جذابی شامل آن شد.

Elite Series 2 به راحتی یکی از بهترین کنترلرهای موجود در بازار است. علاوه بر شکل مورد علاقه طرفداران ایکس باکس، دستگاه دارای اشکال قابل تعویض انگشت شست و همچنین یک دکمه اختصاصی برای تعویض پروفایل در پرواز است.

همچنین می‌توانید کنترلر Elite Series 2 را با استفاده از برنامه Xbox Accessories، که شامل همه چیز از نقشه‌برداری دکمه‌ها تا دستورات صوتی است، پیکربندی کنید. در نهایت، Elite Series 2 اولین کنترلر Xbox با باتری داخلی قابل شارژ است که تا 40 ساعت استفاده فشرده را به رخ می کشد.

مایکروسافت معمولا رنگ های جدید کنترلر Xbox را از طریق یک پست وبلاگ اعلام می کند.این کنترلر در تاریخ 21 سپتامبر یعنی 30شهریور به بازار عرضه می شود.

در اخباری مرتبط فیل اسپنسر در مورد Xbox تایید کرد که قیمت Xbox Series S/X به این زودی ها افزایش نخواهد یافت. با این حال، اسپنسر فاش کرد که مایکروسافت انتظار دارد Xbox Series S/X در فصل تعطیلات با مشکلات عرضه مواجه شود.

برای مشاهده آخرین مطالب و  اخبار بازی همراه ما باشید.

منبعxfire
  • برچسب‌ها
  • xbox

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.