رونمایی شیائومی از پاوربانک مغناطیسی بی سیم برای آیفون

پاوربانک مغناطیسی بی سیم شیائومی

شیائومی لوازم جانبی جدیدی را برای آیفون های اپل در چین عرضه می کند. این محصول یک پاوربانک بی‌سیم و همچنین یک شارژر بی سیم است. این محصول به عنوان  Xiaomi Magnetic Wireless Power Bank شناخته می شود و بیش از 29 دلار قیمت دارد.

آخرین لوازم جانبی شیائومی برای آیفون 13 و آیفون 12 طراحی شده است. آیفون 14 نیز ابعادی تقریباً مشابه با مدل های قبلی دارد. ما نمی دانیم چرا این لوازم جانبی با آیفون 2022 سازگار نیست.

به طور ایده آل باید شاهد سازگاری باشیم، با این حال، ما نمی توانیم اطمینان دهیم زیرا شیائومی در وب سایت خود به پشتیبانی از آیفون های نسل جدید اشاره نکرده است. محصول هنوز تاریخ عرضه نداشته و احتمال اینکه از آیفون 14 پشتیبانی کند، دور از انتظار نیست.

در مورد ویژگی‌ها، همانطور که قبلاً ذکر شد، این لوازم جانبی شیائومی هم به عنوان پاوربانک مغناطیسی بی سیم و هم به عنوان یک شارژ بی سیم قابل استفاده است. هر دو پاوربانک و شارژر طراحی ماژولاری دارند. بنابراین، آنها می توانند از هم جدا شوند و مشتریان باید آداپتور USB Type-C را جداگانه خریداری کنند.

پاوربانک شیائومی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و  می تواند به صورت مغناطیسی به آیفون 12 و آیفون 13 متصل شود تا بدون فشار دادن دکمه فیزیکی، به طور خودکار شارژ شود.

دارای پورت USB Type-C برای هر دو ورودی 20 وات و خروجی 12 وات است. همچنین یک پین pogo وجود دارد که برای اتصال بین پایه شارژ بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد. شارژر نیز دارای یک پورت USB Type-C بوده که برای شارژ باید به یک آداپتور وصل شود.

این لوازم جانبی تنها در رنگ سفید به فروش خواهد رسید و تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشد و احتمالا تنها در چین به فروش برسد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.