رونمایی اپل از هدفون AirPods Pro 2

هدفون AirPods Pro 2

اپل در رویداد Far out خود، از سری جدید آیفون 14 و همچنین ساعت اپل واچ سری 8 رونمایی کرد. در کنار آن، این شرکت از AirPods Pro 2 نیز رونمایی به عمل آورد.

اپل تایید کرده است که هدفون بی سیم جدید که به تازگی معرفی شده اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند و از 23 سپتامبر به فروش می رسند. در مورد قیمت گذاری، قیمت آن 250 دلار بوده که مشابه مدل نسل قبل است.

از نظر طراحی، ایرپادز جدید تقریباً مشابه مدل قبلی بوده و بهترین ایرپادز این برند هستند. در بخش پردازشی، پردازنده جدید H2 با صدای محاسباتی پیشرفته تعبیه شد.

ویژگی جدیدی به نام Personalized Spatial Audio وجود دارد که در ارتباط با آیفون و iOS 16 با استفاده از دوربین‌های True Depth جلویی جهت نگاه کردن به گوش کاربر و تنظیم موارد مطابق با آن کار می‌کند.

اپل می گوید که حذف نویز فعال و حالت شفافیت در حال ارتقا هستند. یک حالت شفافیت تطبیقی ​​وجود دارد که می تواند شفافیت را بسته به آنچه در اطراف کاربر است، تنظیم کند. در مورد حذف نویز، این شرکت وعده عملکرد دو برابر بهتر در مقایسه با مدل نسل اول را داده است.

معرفی AirPods Pro 2

کیس شارژ AirPods Pro 2 همچنین از ویژگی Find My اپل پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند به مکان یابی در مواقع نادرست کمک کند. همچنین یک اسپیکر داخلی وجود دارد که پیدا کردن دستگاه را در زمانی که کاربر به دنبال آن است، آسان‌تر می سازد.

اپل وعده داده است که با یک بار شارژ تا 6 ساعت استفاده کنید و کیس شارژ تا 30 ساعت استفاده را ارائه می دهد. از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و همچنین می تواند با شارژر Apple Watch یا دیگر شارژرهای MagSafe همراه با شارژر Qi سازگاری داشته باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یازده − 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.