رونمایی ال جی از دستگاه تصفیه هوا نسل جدید در IFA 2022

دستگاه تصفیه هوای جدید LG

LG Electronics دستگاه تصفیه هوای جدید خود را معرفی کرد که هیچ شباهتی به دستگاه هایی که معمولاً عرضه می‌کند ندارد. PuriCare Objet Collection Aero Furniture یکی از چندین محصولات جدید ال‌جی در IFA 2022 است و سبک، عملکرد و کاربردی بودن را در یک دستگاه ترکیب می‌کند.

The Aero Furnitureهم تصفیه کننده هوا و هم میز است. ال‌جی گفته است که «اندازه نسبتاً کوچکی» دارد که «برای فضاهای کوچک‌تر» مانند اتاق‌های یک‌خوابه و استودیو در آپارتمان‌های کوچک «مناسب است»، اما ابعاد یا اندازه نسبی دستگاه را اعلام نکرد. تصور می‌کنیم که از نظر ارتفاع شبیه به میزهای کنار تخت یا میزهای قهوه‌خوری باشد، زیرا عملکرد اصلی دیگری دارد: تصفیه هوا با قابلیت Wi-Fi.

پوشش هوای 360 درجه، کنترلر لمسی یکپارچه در قسمت زیرین، نورپردازی حالتی و حالت های مختلف جریان هوا را ارائه می دهد. در “بالای میز” نشانگر قدرت سیگنال Wi-Fi، در میان معیارهای دیگر مانند قدرت جریان هوا و کیفیت هوا قرار دارد. همچنین یک پد شارژ بی سیم برای گوشی های هوشمند هم تدارک دیده شد.

به عنوان یک تصفیه کننده هوا، از سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای اختصاصی ال جی استفاده می کند که شامل یک فیلتر بسیار ریز، فیلتر جمع کننده گرد و غبار و فیلتر رفع بو است. این فیلتر بیشتر توسط فناوری UVnano ال‌جی پشتیبانی می‌شود که تیغه‌های هوای تصفیه را تقریباً (۹۹.۹ درصد) از باکتری‌ها و ویروس‌ها عاری می سازد. مشخص نیست که آیا تصفیه کننده بر اساس اعلامیه فقط متنی آن دارای گواهی HEPA است یا خیر.

PuriCare Objet Collection Aero Furniture در غرفه ال‌جی طی نمایشگاه IFA 2022 که از 2 تا 6 سپتامبر 2022 در برلین، آلمان برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد. قیمت و در دسترس بودن مشخص نشده و انتظار داریم این شرکت کره ای در آینده نزدیک اعلام کند.

منبعhardwarezone

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 − 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.