رندرهای سامسونگ گلکسی A14 لو رفت

رندرهای سامسونگ گلکسی A14

رندرهایی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14  منتشر شده است. این تصاویر توسط افشاکننده ای معتبر  با نام مستعار استیو همرستوفر با همکاری Giznext به اشتراک گذاشته شده است. رندرها ، طراحی گوشی هوشمند و همچنین چند ویژگی کلیدی آن را نشان می دهند. این گوشی جانشین گلکسی A13 خواهد شد.

همانطور که در رندرها مشاهده می شود، گلکسی A14 دارای یک بریدگی U شکل و یک چانه کمی ضخیم (اشاره به قسمت پایین صفحه نمایش)است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارند و حسگر اثر انگشت نیز در این قسمت قرار گرفته است. پنل پشتی سه سنسور دوربین را بدون هیچ ماژولی به صورت عمودی روی هم قرار داده است. درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و  بلندگو در پایین دستگاه قرار دارند.

بر اساس این گزارش  گلکسی A14 دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.8 اینچی با وضوح +FHD خواهد بود. این گوشی هوشمند در رنگ مشکی مشاهده می شود، اما می توانیم انتظار رنگ های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

سایر مشخصات کلیدی مانند پردازنده، پیکربندی دوربین، رم، فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A14 همچنان یک راز باقی مانده است. همچنین مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ این گوشی را مانند گلکسی A13 در نسخه های 4G و 5G معرفی خواهد کرد یا خیر. با این حال، اطلاعات افشا شده از اروپا نشان می دهد که گلکسی A14 ممکن است فقط در نوع 5G عرضه شود و ارزان ترین تلفن 5G این شرکت در سال 2023 خواهد بود.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه − دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.