دو گوشی Galaxy A04 Core و Galaxy M04 به زودی معرفی می شوند

Galaxy A04

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های اقتصادی خود را معرفی می کند و پیشتر هم به معرفی گلکسی A04 پرداخت، حال گزارش جدید خبر از در راه بودن دو مدل دیگر به نام گوشی Galaxy A04 Core و Galaxy M04 می دهند.

انتظار داریم Galaxy A04 Core همان A04 باشد با برخی تغییرات محدود و گوشی Galaxy M04 هم یک مدل جدید رده پایه به حساب خواهد آمد. هر دو مدل در پایگاه وب‌سایت دفتر استاندارد هند یا همان BIS کشف شدند.  بنابراین انتظار داریم سامسونگ در آینده نزدیک هر دو مدل را معرفی کند.

طبق گزارش اخیر MySmartPrice، دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام‌های Galaxy A04 Core و Galaxy M04 در وب‌سایت BIS مشاهده شده‌اند. لیست نشان می دهد که دستگاه ها به ترتیب با شماره مدل SM-A042F/DS و SM-M045F/DS عرضه می شوند. طبق معمول، لیست BIS هیچ اطلاعات سخت افزاری ارائه نداده اما مطمئن هستیم به زودی معرفی خواهند شد.

همانطور که گفته شد، Galaxy A04 Core احتمالا نسخه مقرون به صرفه تری از Galaxy A04 است که اخیراً عرضه شد. گلکسی A04 دارای یک پنل 6.5 اینچی LCD با بریدگی Infinity-V بوده و وضوح HD+ داشت.

در این اسمارتفون دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی به کار گرفته شد. دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر One UI Core 4.1 به فروش خواهد رسید و چیپست اگزینوس 850 در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در آن به کار گرفته شد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ هر دو گوشی Galaxy A04 Core و Galaxy M04 را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. احتمالا دو محصول در یک زمان معرفی شود و آن هم در هندوستان.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نه + 18 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.