درز اطلاعاتی از پردازنده Snapdragon 6 Gen 1 میان رده کوالکام

درز اطلاعاتی از پردازنده Snapdragon 6 Gen 1

کوالکام تاکنون سه چیپست مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری را تحت نامگذاری جدید معرفی کرده است که باید به اسنپدراگون 8 نسل 1، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 7 نسل 1 پرداخت. به لطف افشاگر قابل اعتماد Evan Blass، اکنون می دانیم که این شرکت در حال توسعه یک چیپست میان رده جدید است. تراشه‌ای از سری اسنپدراگون 6 را با همان نام گذاری به نام اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی می کند.

Blass مشخصات کامل تراشه Snapdragon 6 Gen 1 را فاش کرده است که به ما نشان می دهد یک تراشه 4 نانومتری با شماره مدل SM6450 است. از شبکه های 5جی و فناوری شارژ سریع 4+ کوالکام پشتیبانی می کند.

Snapdragon 6 Gen 1  از یک پردازنده  Kryo با فرکانس 2.2 گیگاهرتز تشکیل شده است، اما تعداد هسته ها را نمی‌دانیم. این تراشه می‌تواند از نمایشگرهایی با وضوح FullHD+ و نرخ نوسازی صفحه 120 هرتز پشتیبانی کند و به شما امکان می‌دهد با دوربین 108 مگاپیکسلی عکس بگیرید.

گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 6 نسل 1 همچنین می‌توانند ویدیوهای 4کی HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم‌های آهسته با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کنند. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Blass نشان می دهد که فیلمبرداری با سرعت 240 فریم بر ثانیه را می توان در 270 پیکسل انجام داد که ممکن است یک اشتباه تایپی باشد و وضوح واقعی می تواند به 720 پیکسل برسد.

هنوز خبری از کوالکام در مورد اسنپدراگون 6 نسل 1 منتشر نشده است، اما ممکن است شاهد معرفی رسمی آن در کنار تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 در رویداد اسنپدراگون امسال باشیم که بین 15 تا 17 نوامبر در هاوایی برگزار می شود. اگرچه احتمال آن کم نیست پیش از اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز معرفی شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده − ده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.