خرید و فروش زمین در متاورس 98 درصد از نوامبر 2021 کاهش یافته است

خرید و فروش زمین در متاورس 98 درصد کاهش یافت

در سال 2021، حجم معاملات زمین مجازی در  متاورس تمام رکوردها را شکست. اما از آن زمان، مقیاس فروش 98 درصد کاهش یافته است که تا حد زیادی به دلیل روند نزولی جهانی در بازار است. طبق گزارش‌های دلفی دیجیتال، حجم معاملات در نوامبر 2021 به 8 میلیارد دلار رسید.

در گذشته، زمین مجازی در متاورس به عنوان یک نوآوری جهانی وب 3 اعلام شد. این امر علاقه آشکاری را از سوی سرمایه گذارانی که به دنبال به دست آوردن زمین درجه یک بودند برانگیخت. بسیاری نیز به امید کسب سود واقعی در دنیای مجازی که در آن می‌توانند بازی کنند، دارایی‌های دیجیتالی را مبادله کنند و اقلام را معامله کنند، در Metaverse شرکت کرده‌اند.

شایان ذکر است که کاهش حجم معاملات  حتی با وجود تزریق‌های نقدی به متاورس‌ که توسط غول‌هایی مانند متا آغاز شد، اتفاق افتاد. تعدادی از تحلیلگران این کاهش را به رکود در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین به طور کلی در اقتصاد جهانی نسبت می دهند.

بر اساس داده های ارائه شده توسط The Information، میانگین قیمت یک قطعه زمین مجازی بیش از 66 درصد کاهش یافته است. این نشریه اشاره می کند که قیمت ها پس از سقوط جدی در بازار ارزهای دیجیتال و NFT کاهش یافت. بسیاری از خریداران املاک متاورس آن را خریدند به این امید که آن را اجاره دهند یا به شرکت هایی بفروشند که به دنبال ساخت املاک و مستغلات خود در دنیای مجازی هستند.

به گفته محققین مشاغل Revelio Labs، مشاغل در فضای متاورس بیش از 81 درصد در سه ماهه گذشته بین آوریل و ژوئن کاهش یافته است. البته، این افت همزمان با سقوط گسترده تر بازار در فضای کریپتو بود.

اما به طور کلی، به گفته کارشناسان، متاورس به توسعه خود ادامه خواهد داد، نه با سرعت چشمگیر قبلی. به عنوان مدرک، آنها آماری را ذکر می کنند که بر اساس آن، تا 6 سپتامبر 2022، بیش از 4000 علامت تجاری در ایالات متحده ثبت شده است که به صنعت Metaverse مرتبط است. برندهای بزرگ و سرمایه گذاران  همچنان از تقاضای فعال در این بخش حمایت می کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سیزده + 15 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.