حاشیه نمایشگر Galaxy S23 ضخیم تر از گلکسی اس 22 است

حاشیه نمایشگر Galaxy S23

به تازگی کاربر UniverseIce توییتر اطلاعات جدیدی از پرچمداران نسل بعدی سامسونگ ارائه داد. سری اس 23 جانشین سری اس 22 خواهند شد و با ویژگی های بهتری از راه می رسند. در حالی که اس 22 ضخامت نمایشگر کمتری نسبت به اس 21 داشت اما گویی قرار نیست در اس 23 چنین باشد. گفته شده اس 23 سال آینده با نمایشگر 6.1 اینچی همراه بوده که ضخامت حاشیه آن بیش از اس 21 و 22 است.

به طور صریح افشاگر بیان داشت که حاشیه نمایشگر اس 23 بیش از 0.15 میلیمتر بیشتر نسبت به اس 22 است. این تفاوت در ظاهر مشخص نیست و با مقایسه در کنار اس 22 مشخص می شود. گفته شده این عمل سامسونگ بدان دلیل بوده که شرکت کره ای قصد دارد در زمینه تولید صرفه جویی داشته باشد. بدتر اینکه اس 23 ساده تنها چیپست جدیدتری در مقایسه با اس 22 خواهد داشت. بنابراین تغییرات دیگری در کار نیست و گویی کره ای ها عقب گردی در زمینه گوشی اس 23 خواهند داشت. به نظر می رسد به دلیل عدم استقبال کافی و محبوبیت لازم در این نسخه  این شرکت تصمیم ندارد خلاقیتی روی این مدل به خرج دهد.

اما انتظار داریم اس 23 اولترا پرچمداری  دارای ویژگی های برجسته و خاص باشد و تغییرات بالقوه در مقایسه با نسل پیشین از خود ارائه دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ببینیم برنامه سامسونگ چیست. این کمپانی هر سال نسل جدید پرچمداران خود را معرفی می کند. پیش بینی شده که گلکسی اس 23 اولترا اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی باشد.

تاکنون در گوشی های سامسونگ چنین حسگری به کار گرفته نشده و قطعا اس 23 اولترا در زمینه دوربین ارتقا بزرگی خواهد داشت. این گوشی دارای مشخصات بالایی است و نسبت به نسل پیشین تفاوت  قابل توجهی خواهد داشت.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعnotebookcheck

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

17 + 10 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.