جزئیات صفحه نمایش و پیکربندی iQOO 11 فاش شد

iqoo

iQOO در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود است که احتمالا سری iQOO 11 نام خواهند داشت. تا کنون، شایعات به برخی از مشخصات و ویژگی های کلیدی اشاره کرده اند که انتظار می رود این گوشی با این مشخصات  عرضه شود.

اکنون، افشاکننده Weibo (که توسط TechGoing شناسایی شده است) جزئیات بیشتری از اطلاعات iQOO 11 که در قبل منتشر شده بود را فاش کرده است. iQOO 11 طبق گفته های فاش کننده دارای صفحه نمایش E6 AMOLED با وضوح 2K خواهد بود. ابعاد صفحه نمایش یا نرخ تازه سازی در این گزارش ذکر نشده است. مانند نسل قبلی خود یعنی  iQOO 10، احتمالاً دارای نرخ رفرش 120 هرتز است.

همچنین اشاره شده که iQOO 11 صفحه نمایش تخت خواهد داشت. این می تواند به این معنی باشد که این شرکت پنل AMOLED لبه منحنی E6 را برای iQOO 11 Pro در نظر گرفته است. اطلاعات فاش شده اخیر همچنین نشان داده است که نمایشگر دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهد بود. در نهایت، اطلاعات دهنده بیان می کند که دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گزارش های قبلی اشاره کرده بودند که iQOO 11 دارای چیپست نسل جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.  شایعه شده است که دستگاه به سنسور دوربین سری IMX8 سونی مجهز شده است که می تواند یک سنسور سفارشی IMX866 باشد.

جالب ترین بخش در مورد دستگاه  این است که می تواند دارای پردازنده سیگنال تصویر Vivo V2 باشد. برای کسانی که نمی دانند، ISP سری V همان چیزی است که Vivo در گوشی های هوشمند پرچمدار خود مانند سری Vivo X80 استفاده می کند. با ادغام این تراشه، انتظار می رود  کیفیت تصویربرداری این گوشی  افزایش یابد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.