تلویزیون های ماژولار The Wall مدل 2022 معرفی شد/تلویزیون های عظیم و پروضوح

تلویزیون های ماژولار

تکنوتیس -هر زمان که نام تلویزیون به میان می آید یا کسی تصمیم به خرید داشته باشد بدون شک یکی از برندهایی که به ذهن می رسد سامسونگ است.سامسونگ را می توان یکی از غول های تولید کننده تلویزیون هوشمند دانست.

حالا سامسونگ تلویزیون های ماژولار  The Wall مدل 2022 را به نمایش گذاشته است سایز این تلویزیون های هوشمند به 146 اینچ می رسد و وضوح آن 8k است.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ همواره سعی داشته بهترین تلویزیون ها را به بازار ارائه کند که مدل های پریمیومی و خاص هم جز آنها است. این تلویزیون ها سه مدل هستند و از پنل microLED  استفاده می کنند. این پنل این اجازه را می دهد که مدل های جدید تراکم پیکسلی بهتری داشته باشند  همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند داشت .

تلویزیون های ماژولار سامسونگ

تلویزیون های جدید از استانداردهای +HDR10/10 و LED HDR هم پشتیبانی دارند.

سامسونگ تولیدات جدید خود را در سایز 110 اینچی 4کی، 120 اینچی 8کی و 146 اینچی 8کی عرضه خواهد کرد. طبق گفته ها این تلویزیون ها از یک لایه ضد انعکاس برای نمایش بهتره محتوا بهره می برند.همچنین باید به پردازشگر هوش مصنوعی هم پرداخت که نویز تصویر را به کمترین میزان خواهد رساند. از امکانات دیگر می توان به قابلیت Multi View  اشاره کرد  که از چهار منبع می‌توان محتوا روی این تلویزیون پخش کرد.

 

مدل دیگر The Wall All-in-On است که انتخابی با قیمت مناسب  است و در مدل 146 و 110 اینچی با وضوح 2k و 4k به فروش می‌رسد. تمامی محصولات مدیاپلیر S-box داشته و نسبت تصویر 16:9 ارائه می‌دهند. مدل آل این وان نیز 49 میلیمتر ضخامت داشته و کم حاشیه است و تا اواخر امسال روانه بازار می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست − 7 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.