تصاویر رندر موتورولا S30 Pro قبل از عرضه به بیرون درز کرد

تصاویر رندر موتورولا S30 Pro قبل از عرضه به بیرون درز کرد

موتورولا در حال برنامه ریزی برای عرضه سه گوشی هوشمند جدید در چند روز آینده است. اما قبل از مراسم رسمی معرفی در 11 آگوست، تصاویر رندر رسمی مدل Moto S30 Pro به صورت آنلاین منتشر شده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند، این برند قصد دارد Moto Razr 2022 ، Moto X30 Pro و Moto S30 Pro  جدید را اواخر این هفته عرضه کند. اما امروز تصاویری از رندر رسمی S30 pro  در weibo  به بیرون درز کرد. جدا از تصاویر برخی از مشخصات کلیدی S30 pro نیز به اشتراک گذاشته شده است.

با نگاهی به این تصاویر، می بینیم که این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، صفحه نمایش منحنی و همچنین دوربین سلفی پانچ سوراخ در جلو دارد.یک قاب فلزی در طرفین است در حالی که در پشت یک ماژول دوربین بزرگ که شامل سه سنسور است، وجود دارد.

نکته جالب این است که در رنگ آبی Moto S30 Pro امکان دارد از  روکش چرمی استفاده شده باشد.

موتورولا S30 Pro

با توجه به اطلاعات فاش شده شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده ادعا می کند S30 pro به تراشه Qualcomm Snapdragon 888+ مجهز است.

همچنین گزارش شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED است که ممکن است دارای اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش نیز باشد. این نمایشگر احتمالاً مانند مدل پایه S30، نرخ تازه سازی بالایی  ( 144 هرتز )ارائه می دهد. در همین حال، در قسمت پشتی یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی که از OIS نیز پشتیبانی می‌کند، استفاده شده است.

این گوشی هوشمند ظاهرا از یک  باتری 4270 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 68 واتی نیز پشتیبانی می کند.

با این حال تا زمان عرضه این گوشی باید صبر کرد تا مشخصات کامل آن را مشاهده کنیم.

منبعgizmochina.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − 6 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.