تبلت جان سخت Galaxy Tab Active4 Pro معرفی شد

تبلت

سامسونگ تبلت جدیدی را با نام Galaxy Tab Active4 Pro معرفی کرد. این محصول سبک وزن است، و برای کسانی که امکان دارد در محیط بیرون قرار گیرند، قابل استفاده خواهد بود و از استانداردهای متنوع نظامی هم بهره می‌برد. این نرم افزار همچنین از این نظر سخت بوده که شامل پلتفرم امنیتی Samsung Knox برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما می‌شود.

با Galaxy Tab Active4 Pro، یک تبلت باریک با ضخامت 10.2 میلی متر و وزن 674 گرم دریافت خواهید کرد. برای تقویت استحکام آن، با Corning Gorilla Glass 5 عرضه می شود که حتی نسبت به نسل های قبلی در برابر خراش و آسیب مقاوم تر است. این تبلت به تنهایی می تواند در برابر قطرات 1 متری یا 1.2 متری در صورت مجهز شدن به پوشش محافظ موجود، مقاومت کند.

تبلت و قلم S یکپارچه هر دو دارای استاندارد IP68 هستند، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می باشند. همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810H دارد، بنابراین می تواند در ارتفاعات، دما، لرزش و رطوبت شدید مقاومت کند. افرادی که در فضای باز کار می کنند احتمالاً دستکش می پوشند. به این ترتیب، سامسونگ گزینه ای را برای تنظیم حساسیت لمسی اضافه کرده است، بنابراین می توان از دستگاه بدون درآوردن دستکش استفاده کرد. اگر در اطراف ماشین آلات پر سر و صدا کار می کنید، سامسونگ بلندگوهایی را با قابلیت صداگذاری بلند به کار گرفته است.

مشخصات دستگاه

صفحه نمایش 10.1-inch, WUXGA (1920 x 1200), TFT LCD, Touch Sensitivity
سیستم عامل Android 12.0
ابعاد 242.9 x 170.2 mm x 10.2 mm (674g)
دوربین Rear: AF + 13MP F1.9, Flash

Front: 8MP F2.0

حافظه و ذخیره سازی

4 + 64 GB / 6 + 128 GB,

microSD up to 1 TB

پردازنده 6 nm Octa-Core Processor
باتری User Replaceable, 7,600mAh (typical)
اتصالات 5G, LTE, Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax, 2.4 GHz + 5 GHz, MIMO), Bluetooth® v5.2, NFC (eSE)
سیم کارت Dual SIM or Single SIM
رابط Type-C USB 3.2, POGO Pin
سنسورها Accelerometer, Geomagnetic, Gyro, Light, Hall, Fingerprint, Proximity
GPS GPS, GLONASS, Galileo, Beidou, QZSS

 

Galaxy Tab Active4 Pro با پنج سال به روز رسانی امنیتی و سه ارتقاء سیستم عامل پشتیبانی می شود. این تضمین می کند که برای مدتی طولانی به روز و ایمن باقی می ماند. در ماه سپتامبر در بخش هایی از اروپا در دسترس خواهد بود. در اواخر سال، به آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه خواهد رسید. هنوز هیچ جزئیات قیمتی به اشتراک گذاشته نشده است.

همراه ما باشید با آخرین اخبار تکنولوژی 

منبعneowin

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.