تاریخ رونمایی سری پیکسل 7 و ساعت گوگل اعلام شد

تاریخ رونمایی سری پیکسل 7

شرکت گوگل به تازگی تاریخ برگزاری رویداد پاییزه امسال خود را که هر سال برگزار می کند و در آن شاهد رونمایی نسل جدید گوشی های پیکسل هستیم، اعلام کرد. رویدادی که روز پنجشنبه 14 مهرماه برگزار خواهد شد و در آن شاهد رونمایی ساعت پیکسل واچ و سری پیکسل 7 خواهیم بود. البته در جریان رویداد Google I/O 2022 این محصولات پیش نمایشی از آنها رونمایی شد اما مشخصات و اطلاعات دقیقی دردسترس قرار نگرفت.

بنابراین گوگل تصمیم گرفته تا در پاییز امسال آنها را معرفی کند. مشخص نیست آیا تبلت جدید پیکسل هم در این رویداد حضور دارد یا خیر. اما حضور سری پیکسل 7 و ساعت پیکسل واچ حتمی خواهد بود. طبق اطلاعات قبلی، پیکسل 7 و 7 پرو دارای پردازنده تنسور نسل دوم هستند و مدل ساده در سه رنگ لیمویی، سفید و مشکی به فروش می رسد. نسخه پرو هم رنگ بندی سفید، مشکی و خاکستری دارد. مدتها بوده که شایعاتی درباره محصولات آینده گوگل بدست می آوریم.

سری پیکسل 7 جانشین نسل قبلی خود داشته و دارای تغییرات اندک در طراحی و تغییرات بیشتر در سخت افزار هستند. اما پیکسل واچ اولین تلاش گوگل در صنعت ساعت های هوشمند محسوب می شود. ناگفته نماند که این شرکت با همکاری سامسونگ پنل و تراشه محصولات خود را تولید خواهد کرد. به نوعی باید سامسونگ را شریک اصلی تجاری برند مورد اشاره دانست.

به هر حال جزئیات محدود بوده و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید تا پاییز امسال منتظر ماند. این کمپانی سخت در تلاش بوده تا دیوایس های برجسته ای را معرفی کند. دیوایس هایی که در نوع خود قابل توجه هستند و می‌توانند در مقایسه با نسل پیشین عملکرد بهتری داشته باشند. ناگفته نماند که تبلت پیکسل جدید در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد و قرار نیست همراه محصولات مورد اشاره به فروش برسد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعchromeunboxed

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت − شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.