اپل می خواهد تا قبل از پایان سال، تیم جدید پروژه Apple Car راتشکیل دهد

پروژه Apple Car

بر اساس گفته های مینگ چی کو تحلیلگر برجسته اپل ،شایعاتی در مورد پروژه تایتان شنیده می شود و اپل تیم جدیدی را برای پروژه Apple Car تشکیل خواهد داد.

اپل مراحل بسیاری از پروژه ساخت خودرو خود را پشت سر گذاشت و این موضوع را هرگز تایید یا رد نکرد.تحلیگران سالهاست که ساخت خودرو توسط اپل را پیش بینی می کنند.گفته ها در مورد خودرو از یک خودروی ساده شهری شروع شد و حالا بیشتر در مورد خودروی خودران صحبت می شود.

آخرین بررسی های من نشان می دهد که اپل احتمالاً تیم جدید پروژه Apple Car را قبل از پایان سال 2022 خواهد ساخت.

پروژه Titan  از سال 2014 آغاز شد، زمانی که اپل یک شرکت  را برای کار بر روی پروژه خودرو تشکیل داد. این شرکت کار خود را در کالیفرنیا در تأسیساتی به نام SG5 آغاز کرد  که البته  هیچ ارتباطی با Stargate نداشت.

این پروژه با تغییرات زیاد فاصله تیم ها،تغییر مسیر پروژه و تغییرات مدیریت به نتیجه نرسیده است.

باب منسفیلد که معاون فناوری اپل بود، در حال حاضر این پروژه را رهبری می کند. طبق توییت ارسال شده توسط مینگ چی کو، اپل در حال ساخت تیم جدیدی برای تسریع پروژه ای است که در طول همه گیری کووید در حال تعطیل شدن بود. استخدام های جدید اخیر نشان می دهد که سرعت پیشرفت پروژه تایتان بیشتر شده است.

Apple Car

همه اینها را باید با کمی اغراق در نظر گرفت، اگرچه مینگ چی کو سابقه خوبی در مورد اپل دارد، اما پیش‌بینی‌های او برای Apple Car کمتر به واقعیت نزدیک بوده است. در سال 2018 او ادعا کرد که این خودرو در سال 2023 عرضه خواهد شد و ارزش اپل به بیش از 1 تریلیون دلار خواهد رسید. البته، در دفاع از او، هیچ کس نمی دانست همه گیری COVID-19 اتفاق خواهد افتاد.

با توجه به اینکه همه محدودیت‌ها و پس لرزه‌های صنعتی به تدریج فروکش می‌کنند، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد به مسیر پروژه Titan بازگردد. دو سال از دست رفت و زمان بیشتری برای جبران کار از دست رفته طول خواهد کشید.

آیا ممکن است در سال 2025 خودروی اپل را ببینیم؟ اگر نه، چرا اپل به دنبال همکاری در تولید کیا، هیوندای و نیسان است؟ سال 2025 ممکن است کمی جاه طلبانه باشد، اما یک چیز مشخص است – Apple Car در راه است و ما آن را در این دهه خواهیم دید. علیرغم اینکه اپل هنوز خودروی واقعی  تولید نکرده است، این شرکت در حال حاضر به عنوان یک برند برای ساخت خودرو  جذاب به نظر می رسد و بسیاری از خریداران بالقوه مایل به خرید این خودرو به محض عرضه هستند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعarenaev

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

شش + 12 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.