اپل ممکن است بین آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس تفاوت بیشتری ایجاد کند

iPhone 14

نسل‌های آینده مدل‌های iPhone Pro Max می‌توانند مشخصات بهتری نسبت به مدل‌های Pro داشته باشند.

Ming-Chi Kuo تحلیلگر اپل در یک رشته  توییت که به اشتراک گذاشته گفته است محبوبیت Apple iPhone 14 Pro Max ممکن است اپل را تشویق کند تا تفاوت بیشتری بین مدل های iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max ایجاد کند.

این تحلیلگر می گوید که آیفون 14 پرو مکس در حال حاضر حدود 60 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است که باعث افزایش میانگین ​​قیمت فروش آیفون و ترکیب محصول برای سه ماهه چهارم 2022 می شود.فروش بیشتر آیفون پرومکس  با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن منطقی است.

مارک گورمن از بلومبرگ اشاره می کند که این امکان وجود دارد  اپل  نام پرو مکس را با اولترا جایگزین کند. مانند نام گذاری اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا  و تفاوت مشخصات این دو این احتمال وجود دارد که مشخصات به مراتب بهتری نسبت به مدل پرو داشته باشد.

گفته می شود پیش فروش آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در شرایط بدتری نسبت به  آیفون 13 مینی و آیفون SE (2022) قرار دارد و بر اساس گزارش ها فاکسکان مجبور شده  تا حداقل 5 خط تولید را متوقف کند.

به طور کلی، اعتقاد بر این است که تقاضا برای سری آیفون 14 با آیفون 13 برابری می کند. طبق منابع بلومبرگ، افزایش  تقاضا بر اساس پیش بینی های انجام شده  قابل توجه نبود و انتظار می رود اپل تولید مدل های آیفون 14 را کاهش دهد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعhardwarezone

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج + یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.