انتشار تصویر رندر از آیپد پرو جدید با نمایشگری شبیه آیفون 14

انتشار تصویر رندر از آیپد پرو

یکی از قابلیت‌های جالب سری آیفون 14 پرو فناوری داینامیک آیلند بوده که به عنوان جزیره پویا شناخته می‌شود. این ویژگی در واقع موجب نمایش محتوا در قسمت حفره کپسولی شکل نمایشگر آیفون 14 پرو  و پرو مکس می شود. حال گویی اپل قصد دارد در نسل بعدی آیپد پرو فناوری داینامیک آیلند یا جزیره پویا را به نمایشگر این تبلت اضافه کند.

از این رو به تازگی یک هنرمند تصاویر رندری منتشر کرده که جزیره پویا را روی نمایشگر آیپد پرو نسل بعدی نشان می دهد. این هنرمند پارکر اورتولانی نام داشته و در توییتر خود تصاویر را منتشر کرد. در تصاویر آیپد پرو با حاشیه صفحه نمایش کم پیدا بوده و ویجت هایی نیز از طریق قابلیت جزیره پویا به نمایش درمی آیند.

انتشار تصویر رندر از آیپد پرو

چنین ویژگی در تبلت آیپد برای قابلیتی چون ترنسلیت، حالت مطالعه و برخی از این قبیل به کار گرفته شود. همچنین در کنترل مالتی تسکینگ نیز چنین ویژگی کاربردی است. نکته قابل توجهی که در این تصاویر پیدا بوده، افراد از جزیره پویا در حالت عمودی آیپد پرو نمی توانند استفاده کنند و تنها در حالت افقی فعال می شود.

البته این رندرها تایید شده نیستند و نمی دانیم آیپد پرو بعدی آیا چنین ویژگی دریافت خواهد کرد یا خیر. اپل همیشه سعی کرده برخی ویژگی ها را در محصولاتش مشترک استفاده کند و ممکن بوده چنین قابلیتی در سری آیپد پرو هم به کار گرفته شود.

گفته شده تبلت های جدید اپل طی رویداد نوامبر یا اکتبر امسال اپل رونمایی می شوند. یک مدل آیپد اقتصادی 10 اینچی و دو مدل آیپد پرو نسل جدید که از پردازنده قدرتمندتری استفاده می کنند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر و تایید شده باید منتظر ماند تا از برنامه اپل جویا شد. این شرکت همیشه در پاییز یک رویداد برگزار می کند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعtwitter

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یازده + 6 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.