انتشار اطلاعاتی از تراشه تنسور نسل دوم گوگل

نسل دوم تراشه تنسور گوگل

به تازگی بنچمارک نسل دوم تراشه تنسور گوگل منتشر شد. تراشه ای که در سری پیکسل 7 تعبیه خواهد شد و گفته می شود از عملکرد پردازشی و گرافیکی بهتری نسبت به نسل پیشین برخوردار است. نسل اول با مشکلاتی رو به رو بود که می توان به داغ کردن و عملکرد ناپایدار در کاربری سنگین اشاره کرد. در تاریخ ششم اکتبر امسال گوگل به معرفی نسل جدید محصولات خود همچون پیکسل 7 و ساعت پیکسل واچ خواهد پرداخت.

سری پیکسل 7 دو مدل استاندارد و پرو خواهد داشت. البته پیشتر در گوگل I/O 2022 شاهد پیش نمایشی از آنها بودیم اما اطلاعات کاملی ارائه نشد و در ششم اکتبر باید جزئیات تکمیلی درباره آنها کسب کنیم. گوگل هر سال پاییز یک رویداد سخت افزاری برگزار کرده و محصولات جدیدی را به نمایش در می آورد. ناگفته نماند که تبلت پیکسل نیز سال آینده از راه می رسد و ممکن است این تبلت دو مدل استاندارد و پرو داشته باشد.

از آنجایی که برندهای تولیدکننده تبلت سعی دارند تبلت های مختلفی ارائه دهند، سری پیکسل هم از این قاعده مستثنی نیست. کاربران انتظار دارند نسل بعدی گوشی پیکسل را با بهبود عملکرد پردازشی و گرافیکی مشاهده کنند. گویی تنسور نسل دومی می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. ناگفته نماند این اطلاعات قابل تغییر بوده و نمی توان دقیقا پی برد که جزئیات کامل و حقیقی هستند.

طبق جزئیات چیپست جدید دارای دو هسته Cortex-X1، دو هسته Cortex-A76 و چهار هسته Cortex-A55 خواهد بود. ترکیب این هسته با فرآیند 4 نانومتری موجب می شود توان افزایش یافته و توان مصرفی کاهش داشته باشد. در تست ها تنسور نسل جدید 10 درصد عملکرد بهتری در بحث پردازش چند هسته ای داشته است.  همچنین با وجود تراشه گرافیکی Mali-G710 باید انتظار عملکرد بهتر گرافیکی هم داشت.

در هر صورت برای کسب جزئیات دقیق و بیشتر باید منتظر ماند.برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبع9to5google

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو + هفده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.