انتشار اطلاعاتی از تبلت ردمی پد

تبلت ردمی پد

شرکت ردمی که زیربرند شیائومی محسوب می شود، درصدد است بزودی اولین تبلت خود را به نام ردمی پد معرفی کند. تبلتی که طراحی شبیه به سری شیائومی 12تی داشته و از مشخصات کلیدی قابل توجهی هم بهره می برد. تاکنون شایعات بسیاری درباره ردمی پد منتشر شد و شاهد دریافت تاییدیه هایی از سوی سازمان های مربوطه چینی بودیم، به مرور زمان سازمان های دیگر نقاط نیز تاییدیه به ردمی پد دادند که نشان می دهد بزودی معرفی و عرضه خواهد شد.

Redmi قصد دارد اولین تبلت خود را علاوه بر بازار چین به بازارهای دیگر هم برساند. به تازگی شبکه های داده اروپایی برخی جزئیات سخت افزاری محصول آینده ردمی را فاش کردند. گفته می شود این تبلت در اروپا دو پیکربندی خواهد داشت یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. قیمت این دو مدل 250 تا 350 یورو خواهد بود.

محصول جدید در رنگ خاکستری نیز به فروش می رسد. براساس این منبع ردمی می خواهد تبلت را در دو نسخه 5جی و 4جی راهی بازار کند. در دیگر مشخصات باید به فریم فلزی، کلید پاور یکپارچه با حسگر اثرانگشت، پردازنده Helio G99 مدیاتک، باتری 7800 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 22.5 واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

ردمی پد از صفحه نمایش 11.2 اینچی 2کی با پنل LCD  بهره خواهد برد و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED دارد. دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI Pad 13 عرضه می شود. حال باید منتظر ماند تا در هفته های آینده اولین تبلت ردمی را شاهد باشیم. این شرکت سخت در تلاش بوده یک محصول برجسته را بزودی معرفی کند. بنابراین انتظار داریم بیشتر شایعات حقیقت داشته باشند.

به هر حال ردمی پد تبلت ساده ای نخواهد بود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

10 − نه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.